Kapituła w dwu etapowym głosowaniu wybrała zwycięzców na podstawie dokonań w 2014 roku. Grzegorzem Barszczem został doceniony za opracowanie strategię marki Gosia. Nowej strategii przyświeca hasło „Gosia – Sprytne patenty” i „Dbamy o dom ręka w rękę”. Nowoczesne rozwiązania w produktach ułatwiają wykonywanie wielu zadań jak sprzątanie, pieczenie i przygotowywanie posiłków oraz angażowanie w te czynności wszystkich członków rodziny. Produkty marki Gosia trafiają do naszych domów prosto z zakładu produkcyjnego w Czyżowicach.
Działania marketingowe zostały docenione przy okazji tegorocznej edycji konkursu – Dyrektor Marketingu Roku. Jak podkreślił Grzegorz Barszcz ten sukces to również zasługa zaangażowanego i ambitnego zespołu, który stawia na kreatywność oraz efektywność działań.
Gala wręczenia statuetek odbyła się 16-go czerwca 2015 w Arkadach Kubickiego w Warszawie.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zarząd JSW wreszcie w komplecie. Węglowym gigantem pokieruje Ryszard Janta
+8 / -8Akcja przeciwpożarowa w KWK Budryk. Wycofano ponad 100 górników
+0 / -1Spadająca inflacja napędzi świąteczną sprzedaż. Blisko co czwarty Polak zrobi droższe zakupy
+0 / -5Kto zainwestuje pod Wodzisławiem, oprócz InPostu i Eko-Okien? Zaglądamy do strefy KSSE w Olszynach
+13 / -24Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~siwy 2015-06-28
00:56:31
Niesamowite, ten obóz pracy politan dostaje nagrody ??
Przecież to chore co tam się wyrabia !