W związku ze zmianą przewoźnika nie zmienia się dotychczasowy rozkład jazdy. Od stycznia nie będzie jedynie obsługiwany przystanek Zawada CPN. Nie zmieniają się też ceny biletów obowiązujących przy przejazdach Komunikacją Miejską.
>>>Wodzisław: takie autobusy będą nas wozić od nowego roku
Punkt sprzedaży biletów okresowych znajduje się na Dworcu Autobusowym w Galerii Karuzela.
Skargi i wnioski na temat funkcjonowania komunikacji operator przyjmuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail: [email protected]) lub pod numerem telefonu 510-302-334.
Więcej informacji na temat organizowanej przez miasto komunkacji zbiorowej można znaleźć na stronie internetowej wodzislaw.klosok.eu
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zarząd JSW wreszcie w komplecie. Węglowym gigantem pokieruje Ryszard Janta
+8 / -8Akcja przeciwpożarowa w KWK Budryk. Wycofano ponad 100 górników
+0 / -1Spadająca inflacja napędzi świąteczną sprzedaż. Blisko co czwarty Polak zrobi droższe zakupy
+0 / -5Kto zainwestuje pod Wodzisławiem, oprócz InPostu i Eko-Okien? Zaglądamy do strefy KSSE w Olszynach
+13 / -24Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~fandango 2014-01-05
17:39:32
Kiedy na dworcu autobusowym i na większych przystankach będą automaty do sprzedawania biletów? Jest tak w wielu miastach w Polsce już. Pasażerowie czekając wygodnie mogą kupić bilet, a dzięki temu kierowca jest odciążony.
~ 2014-01-05
20:46:52
nie do końca zgodzę się z tym, że kierowca będzie odciążony, w zasadzie taki pasażer musi podać bilet, a ten trzeba zweryfikować co może potrwać dłużej niż kupno biletu za odliczoną gotówką. rodzi się podstawowe pytanie kupuję bilet w automacie i jak długo on jest ważny, w dniu zakupu czy też na przejazd albo w najbliższej godzinie? w najbliższej godzinie sprawa oczywista, ale na jednym bilecie można obskoczyć ze 2x minimum - wystarczy go odsprzedać za 1zł ;-) w dniu zakupu podobnie a nawet o wiele gorzej. poza tym jak kupić bilet na dzień następny? gdzie tkwi problem? w braku kasowników. pytanie zatem czy nie lepsza była by obsługa konduktorska na liniach A,B na których jest chyba więcej pasażerów niż na C,D jednocześnie pełniła by ona rolę przysłowiowego "kanara" a autobusy jeździły by punktualniej, bo nie było by obsuwy w szczycie ze sprzedażą biletów. kary są dość wysokie za niepunktualny przyjazd. zresztą, za zbyt szybki również. mam jednak uwagę co do komunikacji i zapowiedzi głosowych o następnym przystanku. nie powiem jest to wypas, ale będąc na końcu autobusu w zasadzie nic nie słychać ;-) poza tym, nie czytałem jeszcze nowej umowy, miasto powinno zezwolić na reklamę na/w autobusach.
~AleDom 2014-01-07
16:38:55
Oby ta firma (z resztą śmigająca po Wodzisławiu również dla MZK i na 516) się dla UM czkawką nie odbiła. Ja jestem ciekawy z którego roku są ich Sprintery. Zapowiedzi głosowe MZK ma za niedługo wprowadzić razem z e-kartą. Co do reklam MZK ma zdrowe podejście - mogą być, byle nie na szybach bocznych. Konduktorom trzeba płacić - to by znowu podwyższyło koszty linii a ta nowa komunikacja taka tania ma być.