Na rybnickim kampusie odbyła się konferencja dla biznesu organizowana przez Izbę Gospodarki Cyfrowej. Tematyka dotyczyła obecnych trendów w Internecie, a w szczególności handlu, marketingu w sieci. Wynotowaliśmy dla Was 13 ważnych faktów i ciekawostek przytoczonych przez prelegentów środowej konferencji.
1. Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mobile Institute, e-Izba:
- 49% użytkowników smartfonów deklaruje, że w ostatnich 6 miesiącach dokonało zakupu mobilnie.
2. Monika Wiśniowska, Marketing Manager, SARE S.A.:
- Wdrożenie komunikacji omnichannel pozwala zwiększyć sprzedaż o 75%.
3. Piotr Sysak – Sales Director SMS Api:
- Aż 25% konsumentów chce otrzymywać informacje o ofertach drogą sms-ową.
4. Kacper Gugała ORBA Sp. z o.o.:
- Już 10% polskich internautów dokonuje zakupów za granicą.
5. Mariusz Juszczyk,. Hostersi Sp. z o.o.:
- Netflix 95% ruchu swoich użytkowników opiera na „chmurze” Amazon Web Services.
6. Radosław Sobik - Certyfikowany Fotograf Google:
- Fotograficzne wizytówki firm są szczególnie pomocne firmom, które szukają pracowników i chcą zbudować swój pozytywny wizerunek.
7. Roman Grygierek, Prezes Zarządu INIS:
- W ostatnich trzech kwartałach 2016 roku wydatki firm na reklamę w Internecie wzrosły w porównaniu do roku 2015 o 17%.
8. Natalia Przydatek, Przelewy 24:
- 90% transakcji w polskich sklepach internetowych realizowanych jest przelewami „onlinowymi”.
9. Witold Chomiczewski, Pełnomocnik zarządu e-Izby ds. legislacji, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy:
- Zabezpieczenie prawne działalności sklepu internetowego to coś więcej niż „wyguglowanie” regulaminu sklepu. Właściciele sklepów powinni zwrócić też szczególną uwagę na kwestię praw autorskich.
10. Robert Duda, menedżer ds. rozwoju lokalnego e-Izby, Spozycjonowani.pl
- Coraz większy wpływ na pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google ma szybkość otwierania strony.
11. Łukasz Kuźnik, Dyrektor Działu Sprzedaży, TuPolska Sp. z o.o.:
- Wideo i reklama natywna – to obecnie najbardziej rozwijające się formy reklamy, także w lokalnych portalach internetowych
12. Bazyli Kowalski, Gravitec:
- Od 2 do 7% odwiedzających strony zgadza się na otrzymywanie powiadomień push.
13. Marcin Baczyński – 3S Data Center:
- Każda firma powinna być gotowa na tzw. godzinę zero i zadbać o swój Disaster Recovery Plan – czyli strategię zabezpieczenia danych.
Konferencja odbyła się w ramach projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa. Patronem medialnym wydarzenia był tuWodzisław.pl
>>e-Izba: konferencja dla biznesu w Rybniku - zobacz fotogalerię
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert