zamknij

Biznes

20-latka z Wodzisławia rozkręca modowy biznes

2014-03-03, Autor: M.Krzepina
Wszystkiego nauczyła się sama i właśnie od miesiąca rozkręca swoją firmę. 20-letnia Małgorzata Huptyś z Wodzisławia tworzy własną markę odzieżową i próbuje swoich sił w modowym biznesie. Mimo krótkiej obecności na rynku - już interesują się nią butiki w wielu miastach.

Reklama

Wszystko robi sama - począwszy od wyszukiwania i zakupu materiałów, poprzez projekt i szycie oraz sprzedaż gotowych ubrań. Stawia na jakość, oryginalność i... kolory. Od niedawna jest właścicielką firmy odzieżowej Modowy i mimo krótkiej obecności firmy na rynku, jej ubraniami interesują się już butiki w wielu dużych miastach w Polsce.

 

- Zaczęło się całkiem banalnie - od przerabiania ubrań na własne potrzeby. Później było szycie dla znajomych. Pomysłów nie brakowało, miałam też pierwsze zamówienia. Postanowiłam więc spróbować stworzyć własną markę odzieżową - mówi Małgorzata Huptyś, właścicielka firmy Modowy z Wodzisławia.

Początki są trudne, bo trzeba zainwestować w materiały, sprzęt i promocję. Gotowe ubrania sprzedaje za bezcen. Twierdzi jednak, że warto. - To jest ogromna satysfakcja zobaczyć kogoś ubranego w Modowym. Jeśli klientki są zadowolone i wracają do mnie, to mam dodatkową motywację do pracy - twierdzi 20-latka.

 

Nie tylko projektuje i szyje. Podpowiada także klientkom jak dopasować ubiór do sylwetki albo co zrobić, by wyglądać modnie. Nie boi się eksperymentów. - Uważam, że życie jest za krótkie, aby ubierać się nudno. Na naszych ulicach jest zbyt dużo szarości i smutku. Dlatego warto czasem uruchomić fantazję, poeksperymentować z kolorami i nie bać się nieoczywistych zestawień. Swoim wyglądem możemy przecież wyrazić też siebie - dodaje Małgorzata Huptyś.

 

Atelier 20-latki mieści się w jej domu rodzinnym. Inspiracje, pomysły i gotowe produkty można natomiast śledzić na stronie www.modowy.com lub Facebooku.

Oceń publikację: + 1 + 16 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (6):
  • ~ 2014-03-03
    20:13:10

    11 0

    Powodzenia w biznesie!

  • ~ 2014-03-03
    20:37:50

    0 14

    parę formalnych uwag. 1) jeśli już robi się stronę internetową to nie korzysta się z bezpłatnych statystyk 2) jeśli nie działa sklep internetowy to wpadka do kwadratu 3) jeśli ma się firmę to ustawa wymaga podania pewnych danych nt sprzedawcy 4) nazwa do bani, takie mydło i powidło, które w przyszłości będzie kulą u nogi w przypadku dalszego rozwoju 5) nazwę i nie tylko warto zastrzec w urzędzie patentowym. poza tym miło, że komuś się chce i w siebie wierzy. rzeczywiście nie ma nic lepszego niż frajda z własnej pracy :-)

  • ~Maja 2014-03-03
    21:58:13

    0 6

    Niestety ani na stronie ani na esklepie( nie działa) nie ma żadnych ubrań , gotowych projektów, za to pełno wstawek z Internetu. Uszycie dwóch spódnic jedna z koła a druga marszczona to nie jest projektowanie mody ani nawet 1/ 1000 firmy odzieżowej. Strona to raczej luźny blog z paznokciami i kawa w kubku do tego jakieś płatki z malinami.

  • ~pan_wodzislawianin 2014-03-03
    22:32:45

    21 0

    Ludzie, wyluzujcie, przecież wyraźnie pisze, że dziewczyna miesiąc temu założyła firmę, ale przecież Wy wszyscy pewnie już pierwszego dnia mieliście pokaźne portfolio, czy też cały wachlarz oferty oraz realizacji i miliony pochlebnych opinii na temat swoich prac.

    Ja jestem pełen podziwu dla takiego działania, widać, że Pani Małgorzata robi to co kocha i moim zdaniem wychodzi jej to bardzo dobrze.
    Cieszę się, że są jeszcze młode, kreatywne osoby, które mają siłę tworzyć coś nowego, tym bardziej w Wodzisławiu, skąd większość młodych ludzi woli uciec niż stawić czoło własnemu biznesowi !

    Pozdrowienia dla wszystkich heaterów, którzy pewnie z powodu bycia życiowymi niedorajdami wolą komentować wszystkich z góry, zamiast ruszyć się do roboty.

  • ~Lepian 2014-03-04
    10:09:00

    6 0

    Życzę powodzenia i wytrwałości. Wykonywać swoją pracę z pasją i móc z tego żyć to wielki sukces.

  • ~ 2014-03-04
    17:08:27

    0 2

    @pan_wodzislawianin - jak już pani uruchomi sklep internetowy i ktoś będzie "miły i życzliwy" to będzie niezbyt miło za brak danych wymaganych ustawą, a to wiąże się na ogół w uokik z karą, czasem symboliczną, czasem solidną. niebawem też zmienią się przepisy w ehandlu i lepiej by było gdyby też miała o tym pojęcie. wszak młodej osobie najłatwiej popełnić błędy. "chwalenie się" sklepem, którego nie ma poważne raczej nie jest. nie ma się na co obrażać i pisać o heaterach tylko dlatego, że ktoś wytyka błędy.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.