zamknij

Biznes

7 kroków do zdobycia klienta przez LinkedIn

2018-11-30, Autor: tora

LinkedIn to obecnie najdynamiczniej rozwijający się portal społecznościowy świata biznesu. W samej Polsce z narzędzia korzysta już ponad 3 miliony osób. O tym, że są to Twoi potencjalni klienci przekonywał podczas kolejnej edycji tuBiznes Opener Rybnik ekspert Bartek Ziemiański.

Reklama

Z nami kolejna edycja spotkań integracyjnych dla przedsiębiorców z cyklu tuBiznes Opener Rybnik. - Zależy nam na tym, by „Openery” były nie tylko okazją do budowy sieci kontaktów i integracji, ale też okazją do zdobycia, konkretnej, praktycznej wiedzy biznesowej – mówi redaktor naczelny Rybnik.com.pl Wacław Wrana.

Gościem specjalnym 9. edycji tuBiznes Opener Rybnik był Bartek Ziemiański – ekspert i konsultant specjalizujący się w portalu społecznościowym LinkedIn.

Podczas wczorajszego spotkania Ziemiański tłumaczył, że punktem wyjścia do skutecznego korzystania z portalu LinkedIn jest właściwe skonfigurowanie swojego profilu. Zajmuje to 10 minut, a może przesądzić o sukcesie. - Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – mówił.

Aby z powodzeniem działać w sieci LinkedIn ekspert proponuje wdrożyć siedem kroków:

1. Twój profil musi być ciekawy, zadbaj o niego aby nie był cv;

2. Rozszerzaj sieć, zapraszając osoby które poznałeś lub chcesz poznać, np. 3 nowe osoby każdego dnia;

3. Personalizuj zaproszenia, szukaj punktów „styku”;

4. Bądź aktywnym użytkownikiem, polecaj i komentuj treści znajomych, liderów opinii, np. dając 5 poleceń i komentarzy każdego dnia;

5. Zacznij tworzyć posty, mogą to być recenzje ciekawych artykułów branżowych, relacja z eventu;

6. Nawiązuj dialog ze swoimi kontaktami, podtrzymaj relacje, odnieś się do ich działań, zapytaj co słychać, np. z 5 osobami każdego dnia;

7. Poszukaj możliwości przejścia do offline i zaproponuj niezobowiązujące spotkanie.

Gościem tuBiznes Opener Rybnik był również Artur Gliwicki dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Przedstawił on realizowany przez ZGM Program Ograniczania Niskiej Emisji, którego celem termomodernizacja i wymiana źródeł ciepła we wszystkich budynkach będących w zasobach miasta. - Jeśli chcemy wymagać od mieszkańców postaw proekologicznych i zachęcać ich do walki ze smogiem, sami jako Miasto musimy świecić przykładem – tłumaczył Artur Gliwicki.

Są już pierwsze efekty realizowanego przez ZGM programu. Miastu udało się zlikwidować wszystkie „kopciuchy” w budynkach komunalnych w dzielnicy w Niewiadom. W najbliższych latach inwestycje Miasta skupiać się będą w dzielnicy Boguszowice – Osiedle. Na te inwestycje Miasto wyda kilkadziesiąt milionów złotych.

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.