zamknij

Wiadomości

Do Taurona już nie wejdziesz z ulicy. Firma zmieniła zasady obsługi klientów

2021-11-29, Autor: tora

Tauron wprowadził konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi. Terminy zarezerwować można za pośrednictwem strony www, poprzez infolinię czy w punktach obsługi klientów. Firma tłumaczy, że zmiany podyktowane są chęcią zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników firmy w czasie zwiększonej zachorowalności na koronawirusa.

Reklama

Koniec ze swobodnym wchodzeniem do punktów obsługi klienta Taurona. Przed każdą wizytą trzeba będzie umówić termin.

- Zachęcamy naszych klientów do załatwiania spraw zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dzięki zmianom wprowadzonym na naszych stronach internetowych ten proces jest bardzo prosty i intuicyjny. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi - mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

Tauron jest drugim największym w kraju sprzedawcą energii elektrycznej z około 5,5 mln klientów. Odbiorcami są głównie mieszkańcy woj. śląskiego i małopolskiego, ale też opolskiego i dolnośląskiego. Firma jest też dystrybutorem energii do około 5,7 mln klientów.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 14

Materiał oryginalny: https://www.slaskibiznes.pl/wiadomosci,do-taurona-juz-nie-wejdziesz-z-ulicy-firma-zmienila-zasady-obslugi-klientow,wia5-1-5677.html

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.