Media społecznościowe miasta Wodzisław Śląski zostały wyróżnione w konkursie "Marka-Śląskie", którego organizatorami są Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach oraz Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. W sobotę odbyło się rozdanie nagród.
Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się w sobotę, 7 września w Gliwicach.
Wyróżnienie dla Wodzisławia Śląskiego odebrały Sekretarz Miasta Anna Szweda-Piguła oraz naczelnik Wydziału Dialogu, Promocji i Kultury Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego Klaudia Bartkowiak. Nagroda została przyznana przez kapitułę konkursu pod przewodnictwem Wojciech Saługi, Marszałka Województwa Śląskiego oraz Wiktora Pawlika, Prezydenta Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwiach. W jej skład wchodzą przedstawiciele Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach, TVP Katowice, Radia Katowice i Dziennika Zachodniego, a także m.in. Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Śląskiego, Business Centre Club, Uniwersytetu Ekonomicznego, Stowarzyszenia Biznes-Nauka-Samorząd "Pro Silesia".
W miejskich mediach społecznościowych poświęcane jest miejsce, uwaga i czas temu, co w wodzisławskiej społeczności piękne, pełne pasji, talentu, emocji i koloru. Pokazywane jest szeroko, nie tylko mieszkańcom, ale i innym użytkowanikom sieci, co sprawia, że duma z naszego miasta rośnie.
A pokazywać jest co. Prężnie działające jednostki kulturalne, zrzeszajace tysiące ludzi z pasją, nowe inwestycje, klubu sportowe reprezentujące kilka dyscyplin i odnoszące sukcesy, zabytki, wydarzenia, ciekawe inicjatywy i wiele więcej - informują w Urzędzie Miasta.
Co dają wodzisławskie społeczności media społecznościowe? Przede wszystkim bezpośredni kontakt - dwustronną i niemal natychmiastową komunikację. Działalność w social mediach umożliwia tworzenie społeczności wokół Wodzisławia Śląskiego.
Społeczności, której użytkownicy są aktywnymi odbiorcami komunikatów, które możemy publikować błyskawicznie i które o każdej porze dnia i nocy możemy aktualizować. Wodzisław Śląski chce promować miasto szeroko i docierać do jak największego grona odbiorców w różnym wieku. Popularność jednych mediów społecznościowych wzrasta, innych maleje, nieustannie pojawiają się także pomysły na nowe platformy. Aktywność w Internecie jest niezwykle dynamiczna, dlatego staramy się dostosowywać do szybko zachodzących zmian - mówią w magistracie.
Konkurs ma na celu promocję województwa śląskiego, która koncentruje się nie tylko na jego atutach przemysłowo-gospodarczych, ale także na zjawiskach społecznych, kulturalnych, politycznych czy sportowych. Uhonorowana może zostać osoba czy instytucja, która swoją działalnością i postępowaniem kreuje dobry wizerunek Śląska, cieszy się uznaniem i szczególną opinią, jest ambasadorem Śląska w Polsce i na świecie.
Nagroda „Marka-Śląskie” jest podziękowaniem za aktywne, przedsiębiorcze oraz odpowiedzialne społecznie postępowanie, które przyczynia się do tworzenia rozpoznawalnej marki Śląska. Wpływa to na większą atrakcyjność inwestycyjną, konkurencyjność oraz nowe perspektywy rozwoju naszego regionu.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Wilki" drugie w harcerskim Turnieju Drużyn Puszczańskich
+1 / -0Tancerka Zuzanna Wójtowicz po raz trzeci Mistrzynią Europy
+6 / -6Wanda Treumann pochodzi z Wodzisławia. Filmowe odkrycie wodzisławskich badaczy
+13 / -14Rodzic oburzony systemem e-dziennika: dlaczego mam płacić za możliwość kontaktu ze szkołą? Sprawę poruszył też znany poseł
+0 / -1"Marka-Śląskie": Wodzisław Śląski wyróżniony za social media
+2 / -3Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert