zamknij

Biznes

Mijają dwa lata. Co dalej z akcją Wodzisław – tu kupuj?

2013-01-10, Autor: igra
Mijają dwa lata odkąd wodzisławscy kupcy podjęli próbę zjednoczenia sił w walce o klienta. Były szumne zapowiedzi, deklaracje, a także oczekiwania. Czym zakończył się ten, jakby nie patrzeć unikalny w skali regionu – pomysł?

Reklama

Dziś zrzeszonych w akcji Wodzisław – tu kupuj jest 90 przedsiębiorców – 70 z Wodzisławia i 20 z powiatu. Blisko 30 procent tych, którzy włączyli się w przedsięwzięcie, kiedy ono kiełkowało, zrezygnowało. – Nic samo się nie zrobi. Chcąc przyciągnąć klienta nie wystarczy jedynie przykleić nalepkę na drzwiach i czekać – mówi inicjator akcji Krzysztof Dybiec.

Wielu z tych, którzy zrezygnowali liczyło na większy efekt przedsięwzięcia. Reklama w mediach opłacana przez Urząd Miasta się skończyła, a po akcji pozostały wspomniane naklejki na witrynach i mniej lub bardziej atrakcyjne oferty promocyjne poszczególnych sklepów czy punktów usługowych.

 

Inicjator tego wyjątkowego w skali regionu zamieszania nie ukrywa, że zaangażowanie przedsiębiorców w rozwój  akcji Wodzisław – tu kupuj było niewielkie. – Może w sumie około 10 firm angażuje się w działania promocyjne. Reszta czeka na klienta. A to już nie te czasy. Dziś trzeba zabiegać o niego. Choć mnie cieszy także to, że wciąż ktoś jest zaangażowany – przyznaje. I dodaje, że kto chętny wciąż może się do akcji przyłączyć.

 

 

Patrząc z boku, największymi wygranymi akcji są restauracja „Wiejska Chata”, sklep „Monsun” i Zoolandia. W pierwszej nigdy nie brakuje klientów, a sklep zyskał wizerunkowo. Sam właściciel Zoolandii poniekąd dzięki „Wodzisław – tu kupuj” "wypłynął" i został prezesem wodzisławskiej Izby Gospodarczej.

 

Jaka korzyść z akcji płynie dla samych wodzisławian? W portfelach pozostały karty Wodzisław – tu kupuj, których w sumie sprzedano aż ponad 10 tysięcy. Można za ich okazaniem kupić w atrakcyjnej cenie bilet do kina, dostać rabat w niektórych sklepach, zjeść taniej "danie dnia" w restauracjach. Niestety, wciąż ci, którzy kończą pracę o 17.00 nie zrobią zakupów w centrum Wodzisławia. Sklepy, wbrew temu co deklarowano na początku akcji, pozostają zamknięte. Nie wydłużono godzin pracy w tygodniu ani w soboty. Jedynie sklepy w tzw. Małym Rynku postawiły na handel do godziny 18.00.

 

Po 17.00 wodzisławski rynek jest martwy. Aż chce się przytoczyć słowa wieszcza „Ciemno wszędzie, głucho wszędzie, co to będzie , co to będzie?”.

 

Prezes Izby Gospodarczej zrwaca uwagę na jeszcze jeden fakt. Wodzisławianie nie są skorzy do robienia zakupów w swoim mieście.  – Wielu przedsiębiorców nie wydłużyło godzin pracy, bo jak twierdzą, to się nie opłaca. Nikt nie przychodzi do sklepów po 17.00. Nie chcę ich oceniać, bo wiem, że trudno prowadzić biznes w Wodzisławiu. Już z żartem mówię, że to nadaje się na temat pracy doktoranckiej jakiegoś socjologa – mówi Krzysztof Dybiec.

 

A szkoda, bo przedsiębiorcy z Rybnika postanowili wziąć sprawy w swoje ręce i od grudnia ubiegłego roku wydłużyli godziny otwarcia sklepów, licząc na większy obrót, a tym samym zysk.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (54):
  • ~pietja10 2013-01-10
    08:13:07

    0 0

    Akcja kończy się klapą, bo była na nią z góry skazana. Prawda jest taka, że cały ten program był sprofilowany wyłącznie pod kątem tych kilku firm, których właściciele są jego pomysłodawcami. Pan Dybiec, Pani z salonu kosmetycznego (nazwy nie pamiętam) Wiejska Chata. Wszystko to firmy, które nie musiały praktycznie nic zrobić, aby stać się uczestnikiem programu, ponieważ z racji charakteru prowadzonej działalności są one i tak długo otwarte. Natomiast drobni "sklepikarze" z Rynku których ja właśnie reprezentuję, musielibyśmy wydłużyć godziny pracy, co wiąże się z dodatkowymi kosztami (pracownicy) i utrudnieniami. Konieczność opłacenia pracowników, dogadanie się w wynajmującymi lokale etc. są to pewne utrudnienia, których wogóle nie ponieśli by Państwo z Zozolandii, Wiejskiej Chaty czy Tete a Tet.
    Nie bez znaczenia jest również fakt iż pomysłodawcy programu wpadli na genialny pomysł rabatów/bonusów dla klientów, co w ich przypadku (działalność usługowa) jest bardzo proste do wykonania. Bo 5 minut masażu dłużej, czy 5% rabatu na zozolka to mniejsze poświęcenie niż zaoferowanie sprzedawanego przez handlowców towaru, po niższych cenach, które i tak z racji kryzysu są już skrojone po bandzie. Częśc sklepów sieciowych np. posiada już programy lojalnościowe. Jak teraz roziwązać kwestię dodatkowego bonusa na ten sam towar? A może powinniśmy sprzedawa towar po kosztach i dopłacać do ZUS i pracowników, żeby Wiejska Chata i Zozolandia miała tłumy po 17.00?!?

  • ~mwh 2013-01-10
    08:15:32

    0 0

    Problem jest tylko jeden. W Wodzisławiu nie ma Galerii Handlowej czynnej do 21 albo nawet 22. Są tereny/Galerii Brak. Przenosi się to na "ucieczkę" mieszkańców do Rybnika albo Jastrzębia. Skutkuje to tym, że rynek jest pusty bo wszystko pozamykane. W weekend to już zupełnie pusto jest w soboty od 13 a w niedziele cały dzień. Nie ma imprez na wolnym powietrzu itp. Do tego WSZYSTKO łącznie ze sklepami i instytucjami miejskimi pozamykane. Aby coś się zmieniło potrzebna jest koordynacja: otwarte sklepy, biblioteki, restauracje, czynna galeria której nie ma i jakaś impreza na rynku.

  • ~odrok 2013-01-10
    09:49:46

    0 0

    Z tmi rabatami to masz racje Pietja10. Ale z godzinami pracy to już sięnie zgodzę. Jeśli wśród mieszkańców panuje przekonanie, że po 17:00 w tygodniu a weekendy po 13:00 nie ma czego szukać na mieście - jak napisał mwh, to w jaki sposób można to zmienić jak nie tylko łącząc siły, otwierając dłużej i w końcu zmienić ten pogląd wśród ludzi? Oczywiście jeśli podoba Ci się jak jest, to faktycznie lepiej zachować status quo i nic nie robić.

  • ~maly.wariat 2013-01-10
    11:14:43

    0 0

    pietja10 święta racja akcja z góry była skazana na niepowodzenie, ale była jedną z ciekawszych prób obudzenia Wodzisławia. Rabat w usługach to żaden problem, jego wysokość może być wręcz dowolna. Wystarczy popatrzeć na grupona. Handlowcy, którzy nie mogą sobie pozwolić na taki luksus zupełnie nie przemyśleli sposobu na promowanie się. Nie tędy droga. Chyba potrzebna jest osoba z poza miasta by wam pokazać jak należy się promować i jak zachęcić ludzi do przychodzenia na rynek i okolice w godzinach wieczornych.
    Nie zgadzam się co do godzin otwarcia. Branie przykładów z większych miast to żaden wstyd. Otwórzcie sklepy od 10 czy 11. Pracownik straci jedynie tyle, że później wróci do chałupy, zyska to że jak będzie chciał załatwić coś w urzędzie/przychodni to może to spokojnie załatwić i nie musi brać wolnego. Wasza mentalność kupiecka jest o kant życi, taki Festiwal Reggae tłumy ludzi i co? Gów...o za przeproszeniem.

  • ~pietja10 2013-01-10
    11:56:13

    0 0

    Oczywiście, że nie podoba mi się taki stan rzeczy. Chciałbym, żeby miasto ożyło, żeby więcej ludzi chodziło i tym samym kupowało. Ale wiem, ze przesunięcie godzin otwarcia absolutnie nie zmieni stanu rzeczy i nie pozwoli wyjść nam z tego letargu w jakim miasto się od pewnego czasu znajduje. Wodzisław się zwija a nie rozwija, a wina lezy niestety w nieudolności rządzących. Miasto jest zbyt pazerne i przez to traci kolejne punkty.
    Za mało jest miejsc parkingowych i za dużo zakazów postoju. Parkowanie w strefach powinno być też tańsze. Na rynku powinien stanąć ogródek piwny z prawdziwego zdarzenia a miasto powinno to umożliwić, a nie kłaść kłody pod nogi o dowalać kosmiczną kwotą dzierżawy.
    Problemu stanu rzeczy upatrywałbym również w biedzie mieszkańców. Brak zakładów pracy i powoduje że ludzie opuszczają miasto za pracą, zamiast tu przyjeżdżać, zarabiać i wydawać pieniądze. Zamiejscowe placówki oświatowe znanych uczelni pozwoliłyby ściągnąć klientów. Miasto nie korzysta również z dogodnej pozycji geograficznej, a mianowicie bliskiego sąsiedztwa z Czechami. Wszelką promocję i reklamę naszych wodzisławiskich przedsiębiorstw i oferowanych przez nich usług należało by przeprowadzić właśnie za czeską granicą, a nie na kolejnym bilboardzie w mieście.
    Tu kupuj nie było do końca złe, ale nie zostało właściwie przemyślane bo zaplanowane przez wąską grupkę przedsiębiorców, którzy narzucili swoją wizję pozostałym nie licząc się z ich zdaniem....

  • ~pietja10 2013-01-10
    12:06:17

    0 0

    ...byłem na spotkaniu w sprawie akcji Tu Kupuj i miałem swoje pomysły na jej modyfikację, ale wyraźnie powiedziano mi wówczas, że absolutnie ŻADNE ZMIANY NIE WCHODZĄ W RACHUBĘ, BO PROJEKT JUŻ POWSTAŁ, ZOSTAŁ PRZEMYŚLANY, USTALANY I TERAZ BĘDZIE WDRAŻANY W TAKIEJ WŁASNIE FORMIE, A ABSOLUTNIE ŻADNE JEGO ZMIANY NIE WCHODZĄ W GRĘ. Pozostało nam albo go zakaceptować w takiej formie i przyjąć jego warunki, albo się do niego nie przyłączać. Teraz wielkie zdziwienie i zawód, że tak niewielu przystąpiło (a zrobili to praktycznie wyłącznie ci którzy i tak już mieli otwarte do conajmniej 18.00) i że tak wielu odeszło.
    Jak ja miałbym restaurację czynną do 21.00 to bardzo chętnie stał bym się orędownikiem tego programu i zaoferował jakiś ciekawy bonus dla posiadaczy kart, bo powiedzmy sobie szczerze w tego typu działalności ceny są bardzo płynne i elastyczne. Dlatego właśnie w zakupach grupowych typu Grupon czy podobnych 90% kuponów oferowna jest na usługi restauratorskie, hotelarskie, fitnes czy urodę, a tak mało kuponów jest na konkretny towar, który ma zwykłą cenę rynkową z którą cięzko cokolwiek zrobić.

    Dopóki miasto nie zainwestuje w firmy, miejsca pracy, miejsca rozrywki, oświatę, parki (miejski to porażka) itd. to nic tu się nie zmieni na lepsze.

  • ~ 2013-01-10
    12:15:57

    0 0

    Do Pietii10 ŻADNE ZMIANY NIE WCHODZĄ W RACHUBĘ, BO PROJEKT JUŻ POWSTAŁ, ZOSTAŁ PRZEMYŚLANY, USTALANY I TERAZ BĘDZIE WDRAŻANY W TAKIEJ WŁASNIE FORMIE, A ABSOLUTNIE ŻADNE JEGO ZMIANY NIE WCHODZĄ W GRĘ. - oznacza to, że był Pan/Pani na 5-6 spotkaniu.Na pierwszych spotkaniach było kilkadziesiąt osób z nich wyłoniło się kilkanaście firm , które ustalały zasady, regulamin loga itp. i proszę mi wierzyć nie była to łatwa praca bo były różne zdania na ten temat . Może nie wszytko wyszło tak jak zakładano, ale ci którzy poważnie podeszli do akcji to zyskali, a szczególnie zyskało wielu klientów, którzy korzystają z kart. Ja zachęcam do aktywności, indywidualnej , kilkuosobowej , czy wielosektorowej. Warto próbować , na pewno dużo się zmienia na lepsze i im więcej będzie aktywnych tym będzie lepiej

  • ~odrok 2013-01-10
    12:22:32

    0 0

    Nie piszcie że ludzie sa biedni i dlatego jest przestój. Oni nie są biedni, jeżdżą sobie do Rbk i tam wydają pieniądze. A dlaczego? Bo u nas po 17:00 jest jak w piosence "Cichosza". Inna sprawa, którą tutaj podnoszę nie od dziś to komunikacja z powiatem. Nawet Galeria by g... dała skoro ludzie z Olzy, Godowa, Chałupek , jeśli nie mają samochodu, to nie mają jak dostać się do Wodzisławia. I ten problem ciągnie się od hohohoho... a może i dłużej. W Rbk na ulicach znaczna części ludzi to przyjezdni, a u nas przedsiębiorcy muszą zarabiać tylko na miejscowych, przez co idzie jak idzie.

  • ~Maja 2013-01-10
    12:43:20

    0 0

    Cytat: " Miasto nie korzysta również z dogodnej pozycji geograficznej, a mianowicie bliskiego sąsiedztwa z Czechami. Wszelką promocję i reklamę naszych wodzisławskich przedsiębiorstw i oferowanych przez nich usług należało by przeprowadzić właśnie za czeską granicą, a nie na kolejnym bilbordzie w mieście." W tym zdaniu jest najwięcej prawdy co do promocji miasta. Lokalny rynek jest bardzo płytki i ograniczony, wiec żadnego wzrostu nie będzie, bo nie ma kto tego wzrostu generować. Co do akcji Tu kupuj to dlatego się rozsypała bo nie miała sformalizowanej struktury, co było do przewidzenia. Błędem też było liczenia na "lokalny patriotyzm" i brak trzeźwej oceny sytuacji.

  • ~maly.wariat 2013-01-10
    16:04:03

    0 0

    Skoro pojawił się tutaj pan Dybiec to może potwierdzi, że była reklama w Czechach. Samo przedłużenie godzin rzeczywiście nic nie da, ale wystarczy ruszyć łepetyną jak to wykorzystać. Dybiec ma rację trzeba próbować, bo w pojedynkę mały sklepik niczego nie zdziała. Działania muszą być zaplanowane na 2-3 lata do przodu. Tylko systematycznymi działaniami można coś osiągnąć.

  • ~ 2013-01-10
    16:52:54

    0 0

    Zgadza się , była reklama samej akcji w Czechach w maju 2011 , potem końcem 2011 roku część przedsiębiorców rozprowadziło kilka tysięcy kuponów rabatowych w Bohuminie. Niestety niewielu przedsiębiorców utrzymało wydłużone godziny handlu , na to trzeba czasu , właśnie 2-3 lata a nie 2-3 miesiące. Idea była też taka , że jest 100 firm i każdy zyskuje 99 marketingowców , którzy promują akcje, opowiadają o niej , rozprowadzają karty , przeszkolili pracowników itp. Tak naprawdę zrobiło to kilku , którzy do tej pory ze sobą współpracują , wspominałem o tym tutaj http://www.tuwodzislaw.pl/wywiady,zawsze-jest-jakis-plus,wyw4-949.html . Zaangażowanie w TU KUPUJ dało też widoczne rezultaty, które można śledzić na stronie www.ig.wodzislaw.pl . Przyłącza się do nas wielu aktywnych ludzi i organizacji i zaczynamy być coraz lepiej postrzegani . Zachęcam do aktywności i wytrwałości.

  • ~Don C. 2013-01-10
    20:22:19

    0 0

    W W Śl. zdecydowana większość rzeczy jest tańsza niż w Rybniku a jednak to tam ludzie kupują.Stąd też rozmowa o braku pieniędzy u ludzi jest nieporozumieniem.Wcale nie trzeba doktoratu robić by wiedzieć że teraz ludzie ciągną do hipermarketów i galerii.Wystarczy że rodzina jedzie do multikina potem wychodzi i zaczyna się pielgrzymka po sklepach i lokalach.Tych w galerii czy już na mieście.Dlatego też kolejną porażką przedsiębiorców wodzisławskich będzie to co powstanie na byłym pks-ie.Dlaczego?Bo nie będzie tam kin czy innej rozrywki która ściąga ludzi do miasta.Inna sprawa że miasto nie przyciąga ani widowiskami sportowymi ani nawet dniami W Śl. które z roku na rok są coraz bardziej cienkie.

  • ~maly.wariat 2013-01-11
    00:12:04

    0 0

    don c to chyba tak nie do końca jest jak piszesz. Skoro Wodzisław jest tańszy od Rybnika to może zamiast walić na Czechy lepiej uderzyć w Rybnik? Nie ukrywajmy Bohumin o którym wspomina p.Dybiec ma ledwie 23 tys mieszkańców czyli jakieś 100tys mniej niż Rybnik :D Może gdyby zaatakowali Ostrawę (300tys) to było by ciekawiej. Galerie? Co komu bo wycieczkach (faktycznie tak jest) skoro kupuje w nich niewielki procent. To spacery dla spacerów. Galerie handlowe z natury są drogie. Handlowcom z Wodzisławia nie zależy na ściągnięciu ludzi kupujących w galeriach ale szukających taniego towaru. Miasto uczyniło krok naprzód, parkingi miejskie po 16:00 są bezpłatne. Gdyby naprawdę wydłużono godziny do 18:00 to 2h to sporo czasu na dokonanie zakupów. Pytanie tylko jak zachęcić rybniczan (mocny lokalny patriotyzm) do zakupów w Wodzisławiu? Jak wciągnąć WCK do współpracy? Ten jest mało efektywny, bo poprzedni dyrektor potrafił ściągnąć premierę filmu w góra 2 dni po premierze ogólnokrajowej, do tego w dobrej cenie. Jak to robił, to jego tajemnica, mi osobiście znana. Dni Wodzisławia to już zupełnie inna kwestia. Sieniawski ma pole do popisu, ale twierdzę, że współpraca na linie UM - IG (p.Dybiec) już się skończyła.

  • ~ 2013-01-11
    14:11:14

    0 0

    Skąd ta pewność o braku współpracy ?! Jest wręcz przeciwnie , prócz intensywnej i dobrej współpracy z Panem Sieniawskim ( tereny inwestycyjne na naszej stronie, powołanie ekspertów po stronie IG do współpracy z tym wydziałem, prace nad wspólnym folderem itp) to dodatkowo rozpoczęliśmy większą współpracę z innymi komórkami w mieście i dodatkowo poszerzyliśmy nasze działania na Powiat . Proponuje jednak zajrzeć na naszą stronę internetową szczególnie w aktualności oraz zakładkę kontakty , tam można sprawdzić jakie zespoły ekspertów powołaliśmy i z kim tym samym współpracujemy. Swoją drogą sam jestem ciekaw jak wydłużenie godzin handlu wyjdzie w Rybniku, bo 37 firm to niewiele , sądzę , że i u nas jest kilkanaście punktów otwartych dłużej ( niekoniecznie z akcji TU KUPUJ ) . Jeżeli chodzi o władze UM to współpraca przebiega wzorcowo i inne Izby nam tego zazdroszczą w tej chwili piszemy duży projekt do FIO z partnerstwem Miasta więc współpraca kwitnie . Proszę o trochę czasu , wytrwałości i zaangażowania.Jestem zwolennikiem szklanki do połowy pełnej.

  • ~PimpaLesna 2013-01-11
    16:00:44

    0 0

    To ile tej kasy juz ucieklo tym tunelem?

  • ~pudzian28 2013-01-11
    16:53:02

    0 0

    Panie Dybiec proszę nam nie mydlić oczu..., tym kto skorzystał a kto nie na tej promocji...., tak naprawdę ona była do dupy!!! Pan też dokładnie o tym wie. A to że skorzystała na tym miedzyinnymi Wiejska Cahta to jedna wileka bzdura! I Pan tez o tym wie jak i Właścicielka W.CH., gdyby były zyski z tej Wielkiej Kampanii "Tu Kupuj" to nie byłoby redukcji etatów w WIEJSKIEJ CHACIE. Co PAN i PANI na to?

  • ~pudzian28 2013-01-11
    17:02:19

    0 0

    Panie Dybiec a co Pan powie o Jarmarku Świątecznym....., taki z Pana kozak...., nic nie było! Zamiast na rynku wystawić budki i się promować kolędy jakieś grzańce jedzonko itd itp.... toście 3 szopy postawiili na ul.Powstańców myśląć o wielkiej kasie
    i happy.....,(my se zarobimy i liga) a tak naprawdę mieliście lipę i to wielką.Więc niech Pan sie nie wymądrza następnym razem bardzo proszę i szacun pozdro.

  • ~ 2013-01-12
    09:37:21

    0 0

    @pudzian28: te szopy postawili mlodzi chlopcy, bo Dybiec i reszta WIELKICH PRZEDSIĘBIORCÓW ma już tyle pieniędzy, że przecież im się nie opłaca cokolwiek robić. Na miejscu mieszkańców wypiąłbym się na wszystkie akcję (o ile jakiekolwiek kiedykolwiek będa) organizowane przez smiechu wartą IG. Co do jarmarku jeszcze: Ci 3 goscie, pokazali, ze mozna - a pod artykulem bylo kilka wpisow od osob, ktore bylyby zainteresowane przyszlymi jarmarkami i wystawianiem swoich produktow. Ale sprawdzilo sie stare powiedzenie - licz tylko na siebie

  • ~ 2013-01-12
    09:59:12

    0 0

    Reggae festiwal, masa ludzi - przedsiębiorcom sie nie oplaca. Jarmark swiateczny, masa ludzi chetnych - przedsiębiorcom sie nie oplaca! Tu kupuj (pomysl malo trafiony, ale mimo wszystko) - wiekszosci przedsiębiorcow sie nie oplaca. Cholera jasna, to co im sie oplaca?! A potem wyglada to jak wyglada - przyjeżdzam ze znajomymi (z poza slaska) do SWD - czwartek, godzina 18, a miasto wymarłe. Na rynku swieci sie choinka, a poza nami nie ma tam dosłownie nikogo. Wszystko pozamykane. I wytlumacz im, ze miejsce, w ktorym wlasnie stoja to rynek - centrum miasta - które w każdym innym miescie ożywa wlasnie wieczorami. Jak to jest, ze inne miasta potrafią, w SWD się nie da! Faktem jest, ze na rynku sa po prostu zle sklepy. Bo zamiast restauracji, kawiarni czy markowych sklepów (które pouciekały w boczne uliczki), u nas są pożal sie bożę warzywniaki (który otwarte są jak im sie podoba, z cenami 3x wyzszymi niz w przeciętnym supermarkecie, a o jakosci produktow tam sprzedawanych, lepiej nie wspominac) czy inne pierdoły. Gdy wybudują galerie, a CCC i inne markówki wyniosą się tam, to na rynku zostaną nam albo puste witryny zabite dechami z napisem "wynajme" albo kolejne sklepy wszystko i nic. Sam nie wiem co gorze.

  • ~ 2013-01-12
    17:30:23

    0 0

    No trudno odnosić się do „rzeczowych „ argumentów prezentowanych przez nieznane osoby, ale spróbuję. ~PimpaLesna ile kasy uciekło tym tunelem ?! No pewno każdy sądzi według siebie, nasza współpraca opiera się na zaangażowaniu prywatnego czasu przedsiębiorców i to czasami dużych firm produkcyjnych , których szef z pownosić ma co robić za pieniądze a mimo to zależy mu na rozwoju społeczności lokalnej . ~pudzian28 mydlić oczu ?! Z informacji od właścicielki wiem , że szuka ludzi na staż aby zwiększyć zatrudnienie, a wczoraj idąc tam na kawkę po drodze mijałem puste lokale a tu tylko jedne stolik wolny ?! Przypadek , a może wynik akcji Tu Kupuj ?! ~noe tu cenna uwaga , budki świąteczne wystawili młodzi ludzie, ja niestety nie mam wpływu na innych kupców ( chociaż piszę właśnie projekt do FIO gdzie przewiduję Jarmark Świąteczny) „Na miejscu mieszkańców wypiąłbym się na wszystkie akcję (o ile jakiekolwiek kiedykolwiek będą) organizowane przez śmiechu wartą IG” zanim Pan się tak uśmieje proszę najpierw przejrzeć www.ig.wodzislaw.pl i sprawdzić co do tej pory zrobiła IG , z dużych imprez Runda Uliczna Drift Open – jedyna taka w Polsce z małych Nornic Walking, MORSY i teraz ASG . To naprawdę żałosne , nic nie robić i krytykować. Rozumiem jakby krytykę Jarmarku podjęli ci młodzi ludzie którzy dokonali próby przełamania stereotypów, ale jakieś zakamuflowane osoby ukryte pod Nickami ?!

  • ~ 2013-01-12
    18:17:27

    0 0

    o ASG nie slyszalem w ogole. O nordicku tak, ale widzialem duzo komentarzy od osob, ktore chcialy wziac udzial, a dowiedzialy sie dopiero po opublikowaniu zdjec z imprezy. Szalu na tej Waszej stronie tez nie ma. Za to wg mnie, macie strasznie marny PR, bo czesciej slysze o sniadankach biznesowych niz o tym, co robicie. Moze wlasnie tu lezy Wasz problem i nalezy zaczac od rozwiazania tego, to nie będzie tylu negatywnych komentarzy pod Waszym adresem! "ukryte pod nickami" - przykro mi, nie mam fejsa, zeby sobie polączyc konto.

  • ~ 2013-01-13
    01:20:16

    0 0

    Pani Krzysiu, tak sobie czytam cały ten bełkot jaki pan tutaj uprawia i powoli się nie dziwię, że akcja chyli się ku upadkowi. Początek był dobry! Był pomysł, była inicjatywa, było działanie a dziś w zasadzie jest rozmienianie się na drobne.
    Jak ktoś tu słusznie zauważa akcja (TK) skazana była od początku na porażkę. Proszę wybaczyć, ale mentalność ludzi w tym kraju jest taka, że nie lubią nakazów. Główne hasło promocyjne "Tu Kupuj" budzi we mnie uśmiech politowania od samego początku. Moim zdaniem wtopa „na starcie”.
    Nie wiem czy akcja była w ogóle przemyślana. Kiedy słyszałem, że tutaj mogę sobie kupić coś, dostać jakiś rabat, to z kolei uprawnia mnie do zakupów gdzieś tam z rabatem to mi się włos na głowie jeżył. Cały proces był przekombinowany. Nie wiem jak długo to było, bo w tej chwili cała pańska idea niczemu nie służy. Podstawowe zasady marketingu wzięły w łeb. Proszę mi wytłumaczyć fenomen udzielenia stałych rabatów na czas nieograniczony? Nie prościej obniżyć ceny? Idea posiadania kary w zasadzie już nie ma znaczenia jeśli o każdej porze dnia mam rabat.

  • ~ 2013-01-13
    01:21:29

    0 0

    Proszę mi powiedzieć jak się ma impreza dritfu na Wilchwach do handlu w centrum? Impreza bardzo fajna. Miałem jedne z lepszych miejsc ale nie widzę celu tej imprezy, bo nie wpływa na ściągnięcie ludzi do centrum. Ot impreza dla imprezy by się coś działo i nazywało się, że prężnie działamy. Co ciekawsze jednemu z mieszkańców „wjechaliście” (jako współ/organizatorzy) do płotu. Dziurę w płocie zauważyłem testując komunikację miejską. Przesiadka z linii B na A to akurat te okolice. Sprawa odszkodowania chyba do dziś nie jest rozliczona bo jak jest tak jest. Kiedy ta sprawa zostanie załatwiona? Wszak minęło już pół roku w zasadzie. Ustalenie winnych to chyba nie problem. Czy może nie było ubezpieczenia? Skasowane słupki postawiono ale dziura w płocie już chyba nikogo nie obchodzi. Wniosek z tego taki, że robicie imprezy ale pomyliliście miejsca. Wszak lepiej napisać, że „jarmark świąteczny” nie wchodził w grę bo pan jako prezes IG nie miał wpływu na handlowców. Przepraszam, ale po takim stwierdzeniu prezes powinien złożyć dymisję w trybie natychmiastowym. Paru chłopaków pokazało, że można. Osobiście dodam, że można było zatrudnić (um.zlecenie./o dzieło) osoby bezrobotne na tydzień czy ile to trwał ten ich jarmark, pomagając im tym samym zdobyć dodatkowe fundusze przed świętami. Patrząc tak po członkach IG można by było coś zrobić ale przecież lepiej pisać projekt do FIO i napisać coś w stylu radnego Zalewskiego przewiduję Jarmark Świąteczny czyli po fakcie dobra mina do złej gry

  • ~ 2013-01-13
    01:23:22

    0 0

    Żali się pan, że niewielu przedsiębiorców utrzymało przedłużone godziny handlu. W takim razie pytam się po jaką cholerę są w całym programie? Przecież wasz regulamin jasno mówi o wykluczeniu takich handlowców. Pańskie działania jako prezesa IG, powinny być zdecydowane. Poprzez takie zachowanie przyczynia się pan do tego, że akcja z dnia na dzień traci na wartości.
    Ale co tam, mocno atakujemy powiat, mamy wielu chętnych do współpracy. To, że nie wyszło w mieście to już nie ma znaczenia. Pozorny sukces jest wszak skorzystała „Zozolandia”. Proszę się nie obrazić, ale dziś (TK) kojarzy się po prostu z pana biznesem. To akurat nie tylko moja opinia.

  • ~ 2013-01-13
    01:24:32

    0 0

    Proszę mnie poprawić, główną ideą akcji była promocja sektora (Kubsza-Kościół-Urząd Miasta), wzajemne wsparcie i działanie. Dlaczego w takim razie „99 marketingowców” nie robi burzy mózgów nad punktami, które nie potrafią się przebić. Dla mnie takie działania mają sens. Każdy punkt idzie na tapetę i reszta myśli jak go wypromować.
    Proszę mi wytłumaczyć sens nagród do kart w stylu TALON 100zł za sesję zdjęciową, skoro będzie ona pewnie droższa? Bon rabatowy 40%? Jak coś się dostaje to chyba po to by mieć w sklepie rabat 100%.

  • ~ 2013-01-13
    01:26:09

    0 0

    Była, a nawet jest taka organizacja, jak SNW. Od 2006 ich nie lubię ale jak widzę potrafili zrobić coś co Panu się nie udało. Systematyczną imprezę w centrum miasta. Byłem na niej raz, ale znam osoby, które odwiedzają ją systematycznie. Pan woli rozdrabniać się po dzielnicach, atakować powiat a zapomina pan o podstawowej kwestii – ścisłego centrum miasta. Dowód? Wielu kupców wycofało się z przedłużonych godzin handlu. Jak dla mnie szuka pan kolejnych jeleni. Kupcy Wodzisławia wystawili rachunek - to po prostu brak zaufania do pana osoby.

  • ~ 2013-01-13
    01:27:29

    1 0

    Gdzie szukać powodów? Podstawowa rzecz jaka mnie zastanawia to gdzie jest jakakolwiek organizacja, która od początku istnienia funkcjonować powinna? Załóżmy, że była was setka, wszak 100 atrakcji, niech każdy złożył się po 200zl. Macie 20 tys, miasto z tego co wiem również się dorzuciło. Chyba 20 tys z tego co pamiętam. Rezultat 40 tys zgormadzone ale na rzecz kogo? Zozolandii, która widnieje w dziale kontakt (TK)? Dla mnie jest to grubymi nićmi szyte. Podstawowym krokiem, który powinno się zrobić to zawiązać Stowarzyszenie czy inny tego typu podmiot, który ma jakiś statut i cele, a tutaj najwyraźniej zrobiono wszystko „na gębę”. Proszę mi napisać kto był tak wspaniałomyślny i przemielił to przez papiery? Dziś (TK) działa pod IG ale rodzi się kolejne pytanie. Kto ma prawa autorskie to logotypu akcji czy ogólnie prawo do używania tego znaku skoro wcześniej nie było (tak przypuszczam) żadnej prawnej organizacji, która to wszystko firmowała. Odnoszę wrażenie, że zagarnął pan wszystko jako organizator akcji (TK) do IG nie pytając nikogo o zdanie. Ma pan zgodę na użytkowanie logotypu udzieloną przez jego autora? Pomińmy płatnie czy bezpłatnie. Są jakiekolwiek protokoły rozliczeń z czasów kiedy to IG przejęła/przywłaszczyła* akcję (TK)? (*)niepotrzebne skreślić.

  • ~ 2013-01-13
    01:28:30

    1 0

    Fajnie by było gdyby jeszcze było rozliczenie promocji w Czechach. Wszak Bohumin to wyjątkowo prężne miasteczko. Promowaliście się w Czechach, a robił ktoś badania czeskich klientów w Wodzisławiu, skąd dokładnie są? Rzecz jasna poproszę o dokument, z którego to wynika o ile jest.
    Proszę się nie ośmieszać współpracą z Sieniawskim. On za niewiele projektów odpowiada. Wiele przesuniętych jest na różne "instytucje" które można by rzec muszą się wykazać by wyglądało pięknie jak to wszyscy ładnie współpracują dla pozorów. Sieniawski to w tym przypadku po prostu skarbonka, z której zapewne dobrze się bierze.

  • ~ 2013-01-13
    01:31:06

    1 0

    To miasto nie ma pomysłu na promocję, nie ma go również IG. Proszę sobie darować argument o terenach inwestycyjnych. To zbędne powielania informacji. Przedsiębiorca, który myśli pierwsze kroki kieruje na miejską stronę. Powołanie ekspertów szumnie i dumnie to brzmi. Ale ja już się nie łapię na takie rzeczy. Skojarzyliście miasto z jakimiś inwestorami? Przecież was tam cała „kupa" jest. Ze swojej strony poleciłem miastu http://merkurymarket.pl

    Na koniec, skoro tak bardzo pan zachęca do odwiedzin strony to byłem na (TK), proszę sobie wejść na mapę akcji – macie wielkie nic. Myślę, że mój nick panu nie przeszkadza, ale jakby co to proszę popytać w IG, parę osób mnie tam zna, a już na bank kojarzy.

  • ~ 2013-01-13
    08:56:53

    0 0

    ~mhl999 - jest tu wiele cennych uwag, ale część mija się z rzeczywistością. Ja zachęcam do działania, chętnie pomogę . Zapraszam do kontaktu , odpowiem na wszystkie nurtujące Pana pytania bo w wielu przypadkach ma Pan błędne dane. Tu Kupuj to tylko obecnie skromna część działań Izby Gospodarczej i ważne jest , że mamy coraz więcej firm i organizacji , którzy chcą pomóc temu miastu i jego mieszkańcom i mam nadzieję , że czas pokaże , że warto było . Pozdrawiam wszystkich komentujących

  • ~ 2013-01-13
    12:07:00

    1 0

    Panie Krzysztofie proszę nie bawić się w spychologię czy zamiatanie tematu pod dywan. Z kontaktu nie skorzystam, bo wiem gdzie mam się udać jeśli będę miał pomysł na promocję miasta, z pewnością nie jest to IG, której prezes mów, że nie ma wpływu na kupców. Są lepsze organizacje, które po prostu działają, nie lansując się przy tym na każdym kroku. Po prostu robią swoje i to mnie bardziej przekonuje. Wypowiadając się tutaj chciał pan publicznej debaty proszę więc odpowiedzieć na moje uwagi, pytania w przeciwnym razie uznam, że mówi pan nieprawdę.

  • ~ 2013-01-13
    12:35:59

    0 0

    Nie podejmuję publicznej debaty,chciałem odpowiedzieć na poruszane sprawy, ale tematów jest tak wiele , że nie jestem w stanie na nie wszystkie odpowiedzieć w tej formie i w tym miejscu. Komentarze umacniają mnie w przekonaniu , że jest nad czym pracować. Podejmujemy tematy, wysłuchujemy i realizujemy. Mimo, że Izba Gospodarcza jest organizacją non profit a jej Zarząd działa społecznie , poszukujemy środków finansowych i rozwiązań, aby działać, więc jeszcze raz zapraszam do działania , a jak nie odpowiada Panu Izba jako partner to trudno , ważne jest, aby coś robić bo im więcej nas będzie tym lepiej. Życzę powodzenia

  • ~Don C. 2013-01-13
    13:01:21

    0 0

    mhl999-merkury czy inny market budowlany powinien stać już długie lata w mieście.Ale co to Szymczaka czy innych interesuje jak on w OBI kupuje.### I tu jest prosty przykład Panie Dybiec.Wodzisławski v-prezydent od inwestycji (!) kupuje w OBI (sam widziałem) to co się spodziewacie po innych ludziach.Przykład idzie z góry.Żenada jak ....(dowolne wstawić)

  • ~pudzian28 2013-01-13
    13:13:36

    0 0

    tak naprawdę Pan pnie Dybiec głupoty opowiada! Znam sytuację w W.CH., są zwolnienia i niech Pan nie pisze głupot.Gdyby nie było zwolnień to by W.CH.,nie brała na staż ludzi proste......, tania siła robocza państwo zapłaci i tyle.Lepiej zwolnić pracownika i wziąć z urzędu kogoś. Z tego co mi wiadomo pcha się pan do kandydatury na prezydenta....., niby nigdzie niby "ja" nie, a wszędzie Pana pełno.....że aż w du... szczypie serio. I proszę o jedno niech Pan nie pisze głupot na temat tego co akcja "tu kupuj" wielce zrobiła i podkręciłą wszystkich, kupcy podnieśli cenę (potem daja rabat a i tak na swoje wychodzą) porażka akcji, śmiech na sali każdy z nas wie że jak i Rybnik taki Wodzisław kuleje i nie da się ukryć że kryzys jest ludzie oszczędzają na wszystkim.

  • ~maly.wariat 2013-01-13
    17:36:00

    0 0

    No i Prezes izby leży i kwiczy, bo ktoś coś konkretnie napisał. Do tego głupoty opowiada, że czytać nie potrafi "chciałem odpowiedzieć na poruszane sprawy, ale tematów jest tak wiele , że nie jestem w stanie na nie wszystkie odpowiedzieć w tej formie i w tym miejscu." Jaki to problem. Przeczytać wynotować co trzeba i odpowiedzieć! Boisz się pan prawdy? Społecznie pomogę i wynotuję to co ciekawiło mhl999-a (1) Proszę mi wytłumaczyć fenomen udzielenia stałych rabatów na czas nieograniczony? Nie prościej obniżyć ceny?
    (2) Proszę mi powiedzieć jak się ma impreza dritfu na Wilchwach do handlu w centrum?
    (3) Jednemu z mieszkańców „wjechaliście” do płotu. Sprawa odszkodowania chyba do dziś nie jest rozliczona bo jak jest tak jest. Kiedy ta sprawa zostanie załatwiona? Czy było ubezpieczenie?
    (4) Po jaką cholerę są w całym programie kupcy, którzy nie przedłużyli godzin?
    (5) Proszę wytłumaczyć sens nagród do kart w stylu TALON 100zł za sesję zdjęciową, skoro sesja będzie pewnie droższa? Jak coś się dostaje to chyba po to by mieć w sklepie rabat 100% (dodam) a nie dopłacać. Przecież to nagroda. (6) Gdzie jest jakakolwiek organizacja, która od początku istnienia akcji TuKupuj, która funkcjonować powinna?
    Rezultat 40 tys zgormadzone ale na rzecz kogo?

  • ~maly.wariat 2013-01-13
    17:38:13

    0 0

    (7) Podstawowym krokiem, który powinno się zrobić to zawiązać Stowarzyszenie czy inny tego typu podmiot, który ma jakiś statut i cele, a tutaj najwyraźniej zrobiono wszystko „na gębę”. Proszę mi napisać kto był tak wspaniałomyślny i przemielił to przez papiery?
    (8) Kto ma prawa autorskie to logotypu akcji czy ogólnie prawo do używania tego znaku skoro wcześniej nie było (tak przypuszczam) żadnej prawnej organizacji, która to wszystko firmowała. Odnoszę wrażenie, że zagarnął pan wszystko jako organizator akcji (TK) do IG nie pytając nikogo o zdanie. Ma pan zgodę na użytkowanie logotypu udzieloną przez jego autora?
    (9) Są jakiekolwiek protokoły rozliczeń z czasów kiedy to IG przejęła/przywłaszczyła* akcję (TK)? (*)niepotrzebne skreślić.
    (10) robił ktoś badania czeskich klientów w Wodzisławiu, skąd dokładnie są? (..) poproszę o dokument, z którego to wynika o ile jest. Do dzieła prezesie! Czytelnicy, mieszkańcy, przedsiębiorcy to czytający poczekają na odpowiedzi. Chyba na jedną dziennie będzie pan umiał odpowiedzieć :D

  • ~maly.wariat 2013-01-13
    17:40:53

    0 0

    Don C z tym merkury marketem to fajny pomysł, pudzian28 prawdę mówisz, że po to są staże by ludzi zwolnić. To często ma miejsce. Zbyt wielu osób zwolnić jednak nie można bo nie dostanie się stażu :D

  • ~ 2013-01-13
    19:08:26

    0 0

    No cóż, postaram się krótko udzielić odpowiedzi , chociaż nie widzę dobrej woli, aby uznać moje słowa za prawdziwe :
    1.Nie stałe rabaty , a zmienne , każdy miał prawo zmieniać je na stronie internetowej i wielu z tego korzystało/korzysta
    2. Zależy nam na rozwoju całego miasta więc impreza na Wilchwach nie miała mieć nic wspólnego z handlem w centrum więc była organizowana przez IG a nie TK
    3. Nie ma zgodny na imprezę bez ubezpieczenia więc było, odpowiedzialność w trakcie ustalania
    4.Przedłużenie handlu było obowiązkowe , ale każdy przedsiębiorca jest jednostką autonomiczną i nie ma nakazu .
    5.Nie wiem co autor miał na myśli , mogę przypuszczać , że usługa normalnie kosztuje powiedzmy 150 zł a talon za 100 zl daje oszczędność 100 zł
    6.Dobrowolne zorganizowanie się przedsiębiorców nie wymaga zakładania organizacji . Jakie 40 tysięcy ?! 100 firm po 170 zł to daje 17.000 , każda firma podpisała oddzielną umowę z wykonawcą strony , folderu i 100 kart . 20.000 tysięcy wyłożyło miasto na promocję akcji i samego miasta
    7.Nie było chętnych ( ani potrzeby) do założenia stowarzyszenia ,wyłącznie dobra i nieprzymuszona wola samych uczestników akcji ( stowarzyszenie to dodatkowe koszty , opłaty itp. a na to nikt nie chciał przystać ) , ale każdy miał oddzielna umowę jak pisałem powyżej
    8.Do logotypu mają prawo przedsiębiorcy i spisano stosowną umowę z autorami logotypu.

  • ~ 2013-01-13
    19:10:59

    0 0

    9.Zanim akcja przeszła pod skrzydła IG zorganizowałem spotkanie z uczestnikami akcji aby ustalić co z nią dalej ( stosowne artykuły proszę szukać w portalach) . Nie było chętnych do założenia stowarzyszenia i jej prowadzenia.
    10.Jakie badania i kto miał za nie zapłacić?! Ci którzy robili akcję w Czechach postanowili za nią zapłacić i tyle. Suwerenna decyzja kupców .
    Pozdrawiam wszystkich nieznajomych i proponuję przesłać pytania do redakcji , może warto o jakiś nowy większy artykuł o sytuacji w naszym mieście ?!

  • ~ 2013-01-13
    21:50:11

    1 0

    Cóż lubię się czepiać :) RABATY- proszę się nie ośmieszać. Dostałem katalog/broszurkę w której jasno zaznaczono wysokość rabatów.Dostępna jest ona również na stronie internetowej - wniosek? Kłamie pan. Poza tym czy one są zmienne czy nie nie ma znaczenia jeśli są stałe. To nie jest promocja czy dobry marketing. Tu właśnie rozmywa się akcja (TK). DRIFT przyjmuję do wiadomości jako imprezę, ale nie przekonał mnie pan odnośnie ubezpieczenia. Już parę razy ktoś do mnie wjechał i naprawdę nie trwało to dłużej niż 4-5 tyg. Mogę wiedzieć w jakiej firmie było ubezpieczenie, bo chętnie się dowiem z nieoficjalnych źródeł co jest problemem. PRZEDŁUŻONE GODZINY, jednostka autonomiczna? Hola, Hola, regulamin (TK) mówi "Nieprzestrzeganie zasad programu (pkt 1-6)
    skutkuje wykluczeniem z programu". Proszę się nie dziwić, że nie jest pan traktowany poważnie. Udało mi się obejść centrum Wodzisławia od WCK po urząd i PKS. Doliczyłem się 26 punktów akcji (TK) z czego na rynku ledwie 8! TALON 100zł - panie Krzysiu nie wydam 50zł żeby zaoszczędzić rzekome 100zł szczególnie, że talon ma być nagrodą, a nagroda ma pozwolić mi na bezproblemową realizację kuponu, a nie dodatkowe wydatki. Pewien poeta napisał "Całujcie mnie wszyscy w dupę" i chyba to jest najbardziej trafny komentarz do takiego rabatu i rzekomej nagrody z której nie mogę skorzystać bez spełnienia dodatkowych warunków.

  • ~ 2013-01-13
    21:51:34

    0 0

    FORMALANA ORGANIZACJA i 40 TYS czy jak pan woli 17 tys + 20 tys. Wiele jak widać się nie pomyliłem. Proszę nie robić ze mnie idioty. 17 tys to wystarczający powód by zawiązać stowarzysznie. Nie uwierzę, że na 100 chętnych nie było przynajmniej jednego podmiotu który tego chciał/oczekiwał/rządał. Sam znam przynajmniej kilka takich podmiotów, więc chyba mija się pan z prawdą, a stwierdznie ABSOLUTNIE ŻADNE JEGO ZMIANY NIE WCHODZĄ W GRĘ chyba nabiera sensu. Za przeproszeniem proszę nie piep...ć o dodatkowych kosztach, bo to nie są powalające kwoty przy 100 podmiotach. DLA JASNOŚCI ZASAD I ETYKI W BIZNESIE TAKIE STOWARZYSZENIE POWINNO BYĆ PIORYTETEM. Wątpię abym się mylił. Jakim człowiekiem trzeba być żeby wmawiać ludziom taką głupotę ("Nie było chętnych ( ani potrzeby) do założenia stowarzyszenia")? Odpowiedź pozostawiam każdej czytającej to osobie. Rozliczył się pan z 17 tys z 100 firmami? W postaci oficjalnego papieru i wglądem do faktur w ramach weryfikacji? Albo mam rozumieć, że wodzisławscy kupcy są po prostu idiotami?

  • ~ 2013-01-13
    21:54:47

    0 0

    PRAWA AUTORSKIE - kolejny ubaw. Twierdzi pan, że prawa mają przedsiębiorcy. Jak trzymamy się tej "setki" to niech tak zostanie. Jest jakakolwiek umowa, że prawa majątkowe (zgodnie z ustawą) mają przedsiębiorcy? Moim zdaniem nie, bo nie ma organizacji, skupiająca tych kupców. Jeśli twierdzi pan, że każdy ma osobną umowę, to jak rozumiem pokaże mi pan jutro w IG pismo, ze 100 podpisami, które pozwalają IG korzystać z logotypu? W ciemno mówię, że nie ma takiego pisma. Jeśli nie ma pan 100% podpisów korzysta pan jako IG nielegalnie z logotypu. PROTOKOŁY ROZLICZEŃ. Kolejna ściema, że nie było chętnych. Może się czepiam, ale jeżeli było 100 firm, to ile osób/przedstawicieli firm pojawiło się na spotkaniu? Ile osób musiało się pojawić aby decyzja o nie tworzeniu stowarzyszenia była wiążąca? Odnoszę wrażenie, że ta decyzja to tzw. "widzi mi się" czyli pan prezes ma swoje zdanie i koniec. Moim zdaniem 100 osób, które włożyły pieniądze powinno się wypowiedzieć. Znów strzelam w
    ciemno - pewnie protokołów brak z takich spotkań. Nadal twierdzi pan, że stowarzyszenie nie było potrzebne? Osobiście jestem innego zdania.

  • ~ 2013-01-13
    21:56:36

    0 0

    KLIENCI Z CZECH. Kolejna ściema. badania kosztują 0,00 zł organizuje je setka firma uczulając personel na to, że jeśli pojawia się klient z Czech to proszą o miejscowość, z której przyjechali. Proszę mi uwierzyć, że jest mało Czechów w naszej okolicy mówiących płynnie po polsku. Bardzo często bywam w Czechach, stąd takie a nie inne zdanie. Pan cudownie robi promocję w Czechach nie mając zielonego pojęcia o tym jaki ma być zasięg reklamy wszak Bohumin wystarczy. I to niestety kolejny błąd wg mnie. O wiele lepiej było by pojechać do Olzy, Chałupek i tak rozprowadzić informację. Powinien pan widzieć dlaczego właśnie tam. ----------------------- Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że równie przebojowo wyleci pan ze stołka IG jak pan go zyskał. Etyka w biznesie to obce panu słowo. Co prawda to tylko moje zdanie, ale liczę, że kolejne osoby wyrobią sobie własne.

  • ~odrok 2013-01-13
    22:21:24

    0 0

    Co do stałych rabatów na czas nieokreślony - MAXI Pizza ma takowe. 15% rabatu na pizze we wszystkie dni tygodnia. W TK taki rabat był dla posiadaczy kart, czyli ubogi i siermiężny ale jednak - program lojalnościowy. Pozostałe sprawy mhla wydają się zasadne i należałoby coś z nimi zrobić...

  • ~ 2013-01-13
    22:50:43

    0 0

    @odrok pierwsze słyszę o czymś takim jak MAXI Pizza, ale stałe rabaty o każdej porze dnia i nocy to zwykła głupota. jeśli możesz mi przybliżyć maxi-pizze to chętnie wniknę w ich promocję.

  • ~maly.wariat 2013-01-13
    23:09:08

    0 0

    prezesie jak znam upierdliwość i skur...sto mhl99-a wypunktuje pana na każdym kroku, jego wiedza zawsze jest większa niż ta o której mówi czy pisze. najsmaczniejsze kąski zostawia na koniec. trudno mi się z nim nie zgodzić, zgadzam się z tym co napisał odrok .

  • ~ 2013-01-14
    08:54:15

    0 0

    Żadna z moich odpowiedzi nie mija się z prawdą i to ja uczestniczyłem we wszystkich spotkaniach więc wiem co na nich było , jakie decyzje zapadały , jakie umowy podpisywano , jakie ubezpieczenia zawierano itp.. itd. W związku z tym nie ma sensu rozwijać kolejnych wątków i wypowiedzi. Ocena ~maly.wariat jest tu widzę dość trafna bynajmniej w połowie

  • ~Maja 2013-01-14
    10:19:17

    1 0

    Przeczytałam wpisy mhl999 i niestety muszę się zgodzić z częścią zarzutów. Byłam od początku przeciwna aby akcja Tu kupuj była organizowana na przysłowiową gębę. Proponowałam rozwiązania i mówiłam że tak nie można tego ciągnąc, niestety towarzystwo się upierało że wie lepiej ( nie będę wymieniać nazwisk). Co do loga i wypracowanych rozwiązań to też uważam, że jest dużym nadużyciem z Pana strony iż wniósł Pan to do Izby Gospodarczej w sposób nieformalny Izba Gospodarcza powinna się z tego wycofać bo nie ma żadnych praw do korzystania z tej akcji.
    Nie wiem co miało na celu to działanie ale jeśli chciał się Pan lansować na lokalnego lidera to trzeba być wobec wszystkich uczciwym , bo za tą akcja poszły pieniądze( i to niemałe) a Izba Gospodarcza nie włożyła ani jednej złotówki w ten projekt. Pozdrawiam i życzę więcej transparentności w działaniach Pana jako Prezesa IG. Proszę też na siłę nie wmawiać ze coś się okazało sukcesem jak nim nie jest, lub sukces jest więcej niż połowiczny.

  • ~ 2013-01-14
    11:20:52

    0 0

    Panie Krzysztofie prawda ma to do siebie, że leży po środku.

  • ~ 2013-01-14
    11:33:40

    0 0

    No i zgadza się , ale ten środek jest przesunięty w zależności czy mamy do czynienia z pesymistą czy optymistą. Pani Maja była i wie ,ze to nie była decyzja jednoosobowa tylko grupowa , a czy była ona dobra ?! To, że logo przeszło pod IG to nie nadużycie tylko ukłon w stronę klientów. Nikt z przedsiębiorców nie zdecydował się być na tyle aktywny aby całą akcje dalej pociągnąć, ale oferta jest cały czas aktualna , dam dane do strony , proszę opłacać i działać. Każdy z nas ma równe prawa do loga i akcji tylko jeszcze trzeba mieć chęci. Nie zależy mi na lansowaniu siebie tylko TK a teraz IG oraz miasta. Działalność społeczna okazuje się bardzo trudna i czasochłonna, ale widzę , że warto bo tylu komentarzy to dawno nie było na Tu Wodzisław.

  • ~odrok 2013-01-14
    12:07:59

    0 0

    @mhl MAXI Pizzę znajdziesz wpisując nazwę w google. Co do TK, stała obniżka cen dla stałych klientów (posiadaczy kart) miałaby sens gdyby w akcj nie brały udziału wszystkie sklepy z SWD. A TK chce mieć pod sobą jak najwięcej przedsiebiorców, więc koniec końców pożytek dla tych firm będzie żaden. Panie Krzysztofie, pod względem PR lepiej przyznać się do ewidentnych uchybień (zapewne nie tylko z Pana winy, ale kieruje Pan tym więc Pan odpowiada) i obiecać poprawę, a nie pisać, że warto działać społecznie dla większej ilości komentarzy na TuWodzislaw...

  • ~ 2013-01-18
    18:35:42

    0 0

    Znów pan szaleje. Da mi pan wgląd w wszystkie dokumenty tukupuj, o które poproszę? Ukłon w stronę klientów i "bezprawne" przejęcie loga? Nie przekonuje mnie ten argument, póki nie zobaczę kompletu podpisów wszystkich tych, którzy wyłożyli na to kasę. Pociągnę panu tą akcję ale w zupełnie innym wymiarze i nie pod tą nazwą, ale z ramienia SNW bo do nich mam większe zaufanie. Projekt najwcześniej mogę przedstawić we wrześniu 2013. Wcześniej nie dam rady.

  • ~pudzian28 2013-01-23
    17:14:20

    0 0

    Temat jest taki..., Pan Dybiec pcha się na prezydenta i dlatego robi zamieszanie wokół swojej osoby.To "ja" ale nie do końca "ja" ale mnie tam nie było, nigdzie Pana nie było, itd.....Nigdzie Go nie ma , ale wszędzie jest i tym samym liczy że przez ten stosunek swojej kampanii już przed nią (kampania) stara się o głosy, ale to lipa PANIE DYBIEC, ja na PANA na pewno nie zagłosuję i odradzę wszystkim których znam!!! A wiele jest osób które znam.

  • ~klykcik 2013-01-23
    22:22:48

    0 0

    Drodzy Państwo, akcja TK była świetnym pomysłem. Dzięki zaangażowaniu WIELU osób udało się stworzyć ciekawe wydarzenia by rozruszać nasz Wodzisław. Niestety czasy jakie są, takie są, ludzie ogólnie nie mają kasy. Obok śmierci mojego miasta boli mnie ludzka obłuda. Zastanówcie się Państwo kto z tych którzy tworzyli TK dalej działa? Został pan D, który na akcji chce ugrac nowy rozdział w swoim życiu - pseudo polityka. Ciekawi mnie czy zdecydował się już czy startować do miasta czy do powiatu (on tego i tak nie rozróżnia). Życzę powodzenia mojemu miastu dlatego mam nadzieję, że przy kolejnych wyborach ludzie mądrze zagłosują. Panie D ja na pana nie będę głosować i wszystkich przed tym przestrzegam. Gorąco pozdrawiam tych którzy tworzyli logo, broszurki, poświęcili mnóstwo swojego prywatnego czasu akcji tu kupuj i nie lansują się dziś na żadnych forach!

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.