zamknij

Biznes

Nowy spot promujący Wodzisław Śląski: po mieście oprowadza 10-letnia Julka. Jak Wam się podoba?

2014-10-14, Autor: mk
Jest już nowy spot promujący Wodzisław Śląski. Na spacer po mieście zaprasza 10-letnia Julka.

Reklama

10-latka pokonała rywalki podczas castingu na gwiazdę nowego spotu promującego Wodzisław Śląski. Teraz można zobaczyć już efekty. Dziewczynka oprowadza po tutejszych atrakcjach i prezentuje największe atuty miasta.

 

Sprawdź jak dobrze się u nas żyje - to myśl przewodnia filmu. Scenariusz i reżyseria to efekt współpracy Biura Strategii i Promocji z firmą EXA Studio. Koszt nakręcenia 5-minutowego spotu to 36 tys zł netto.

Czy klip jest tak innowacyjny jak chwalą się urzędnicy? Przekonajcie się sami.
Oceń publikację: + 1 + 16 - 1 - 15

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (7):
  • ~ellsi 2014-10-14
    10:41:07

    10 0

    Fajny filmik tylko zapomnieli dodać, że na 49tys. mieszkańców 5tys. bezrobotnych. Oferty pracy tyle co nic.

  • ~AleDom 2014-10-14
    13:54:05

    0 0

    "Dworcem autobusowym/galerią" się nie pochwalili.Przecież wiadomo, że władze chcą pokazywać to co się ludziom podoba. Widział ktoś jakiegoś turystę w regionie? Mam na myśli kogoś, kto przyjechał do nas tylko po to, żeby coś zwiedzić/pooglądać. Ja nie, więc używanie słowa "turystyka" w spotach mających promować nasze miasta jest nieporozumieniem. Poza tym klip jest w porządku.

  • ~Don C. 2014-10-14
    18:25:11

    11 0

    Problemem nowego spotu jest to że jest ...za dobry (Julka najlepsza).Taki klasyczny przerost formy nad treścią.Żeby chwalić się basztą to trzeba ją najpierw odbudować a przypominam że została podpalona jeszcze za prezydentury Adama Krzyżaka.Także nawet jak przyjedzie takiś turysta to i tak pocałuje klamke.Chwalenie się sportem i pokazanie orlika szkolnego bo stadion się rozlatuje a także szkolnej sali gimnastycznej bo hali widowiskowej nie ma to wręcz kpina!Do tego rudera fontanny i park ze spróchniałą muszlą.Szkoda że jak byli przy A1 to nie pokazali tych znaków drogowych kierujących ludzi na węzeł Świerklany choć od czerwca jest już bliżej na węzeł Mszana.

  • ~mar 2014-10-14
    19:35:32

    7 0

    W pewnych momentach trochę przerysowany ale ogólnie świetny. Mała najlepsza.

  • ~Arteks 2014-10-15
    11:38:58

    2 0

    @AleDom - mylisz się znacząco z tym nieporozumieniem i brakiem turystów. Dlatego że bardzo wąsko rozumiesz turystykę jako być może zwiedzanie samych zamków, pałaców, kościołów albo kurortów górskich a to turystyka typowa dla "mas". Natomiast turystyka dla pasjonatów ma zupełnie inne oblicze. Ci którzy się interesują poszczególnymi dziedzinami typu: architektura, industralia, geologia, transport, wędkarstwo, sport, technika - pokonają setki czy tysiące km aby dotrzeć do takich miejsc, które dla niezorientowanych w temacie mogą w ogóle nie budzić zainteresowania. W naszym subregionie jest dużo ciekawych rzeczy które przyciągają. Fakt, w Wodzisławiu raczej na razie takich rzeczy nie ma ale jak otworzą park w jarach czy muzeum marszu śmierci na dworcu - to może się zmienić na plus do tego miasta. @Don C. - też podobnie jak ty uważam, że wykorzystywanie orlika i parku do zorganizowania festiwalu reagge jest przesadyzmem ale muszę szczerze powiedzieć że zobaczyłem ten spot z zainteresowaniem. Nie nudził mnie i zrobił na mnie dobre wrażenie. Ps. I dobrze że kierunkowskazy nie kierują na Mszanę bo ta droga jest w tak opłakanym stanie że po prostu wstyd, że dojazd do autostrady jest taki tragiczny mimo że A1 budowana była przez wiele lat. Przynajmniej władze Wodzisławia chcą przykryć wstyd jaki wiązałby się dojazdem podziurawioną drogą od Mszany. To nie jest żadna złośliwość - drogi w powiecie wodzisławskim należą do najgorszych w Polsce...

  • ~AleDom 2014-10-15
    13:13:41

    1 0

    @Arteks: Jasne, że tacy są, ale w spotach miast raczej pokazuje się kościoły, zameczki, dwory, itp. (czyli to, czego jest wszędzie pełno), więc nie celuje się w takiego turystę-specjalistę. Poza tym tacy turyści może i w regionie są, ale jakoś specjalnie dużo ich nie ma. No i oni sami wiedzą gdzie jest to co ich interesuje, więc żadnych spotów nie potrzebują.

  • ~Arteks 2014-10-15
    20:40:51

    0 0

    @AleDom - na Śląsk przyjeżdża np. mnóstwo pasjonatów komunikacji z całej Europy bo takiego gąszczu linii pasażerskich, towarowych, piaskowych czy wąskotorowych nie ma nigdzie... Sam byłem przewodnikiem dla wielu takich eskapad i trochę o tym wiem. Nawet do Jastrzębia przywiozłem kiedyś Czechów żeby im pokazać ostatnie Karosy które ruszają z KWK Borynia.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.