Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Prezes PGG odwołany. Tomasza Rogalę zastąpi Leszek Pietraszek
1747Dobra wiadomość dla przedsiębiorców. Wakacje składkowe na horyzoncie
1225JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
869Spadająca inflacja napędzi świąteczną sprzedaż. Blisko co czwarty Polak zrobi droższe zakupy
260Spadająca inflacja napędzi świąteczną sprzedaż. Blisko co czwarty Polak zrobi droższe zakupy
0JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
0Dobra wiadomość dla przedsiębiorców. Wakacje składkowe na horyzoncie
0Prezes PGG odwołany. Tomasza Rogalę zastąpi Leszek Pietraszek
0Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~ 2016-06-11
11:39:36
jest mały detal norma euro5 nie dotyczy pojazdów, o których mowa w przetargu ;) poza tym miasta na bieżąco przecież monitoruje ilość obieranych odpadów. na ogół z ilością odpadów, które są wywożone nie było problemu. skąd zatem poślizg? gra na czas?
~wyborca 2016-06-12
21:49:47
Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.
~AleDom 2016-06-13
17:02:04
@mhl999: Punkt 7.3 SIWZ mówi o EURO5. EURO5 ich nie dotyczyło, ale jeżeli normy były spełnione to producenci silników do samochodów ciężarowych i autobusów deklarowali, że ich wyroby są zgodne z tą normą. No, ale dodawanie punktów za spełnienie wymagań? Jakby dawali punkty za EURO6 przy wymaganym EURO5 to rozumiem. A tak jeżeli ktoś spełni wymagania SIWZ dostaje dodatkowe punkty już na starcie, a kto nie spełni wymagań - nie może startować. Widać, że UM chodziło tylko o cenę.
~ 2016-06-13
20:10:49
@AleDom - poczytaj trochę o normie euro5 jakich pojazdów ona dotyczy -gdyby jakaś firma była mądra i wystartowała z niższymi normami, co prawdopodobnie skończyło by się "niespełnieniem" warunków formalnych i odrzuceniem oferty to firma taka po "wgryzieniu" się w odpowiednie rozporządzenia jasno wykaże, że norma euro5 dla tych pojazdów to czysta fikcja i zabieg marketingowy ;)
~AleDom 2016-06-13
20:30:31
Napisałem przecież " EURO5 ich nie dotyczyło". Co do kogoś, kto ich nie spełnia - mógłby co najwyżej zaskarżyć wymagania do KIO. Żądanie EURO5 to norma w przetargach, więc myślę, że KIO by nic nie zrobiło. Żeby daleko nie szukać - ostatnio wymagał go rybnicki ZTZ, wcześniej np. MZK w przetargu na Jastrzębie. Taka jest praktyka. Jeżeli ktoś produkuje diesla, który spełnia normę EURO5 i jest przeznaczony dla pojazdów ciężarowych albo autobusów to i tak zadeklaruje, że spełnia normy EURO5.
~ 2016-06-16
23:42:58
deklaracja nic nie daje, norma euro5 nie dotyczy pojazdów >3.5T zatem deklaracja czegoś co nie ma oficjalnego pokrycia w dokumentach mija się z celem ;-)