zamknij

Wiadomości

Jak mieszkańcy ocenili pracę wodzisławskich urzędników?

2013-06-28, Autor: mk; źródło: UM Wodzisław
Dwa miesiące trwało badanie satysfakcji klientów wodzisławskiego urzędu miasta. Mieszkańcy wypełniali anonimowe ankiety oceniając pracę urzędników. Jaką notę im wystawili?

Reklama

Łącznie do Urzędu Miasta spłynęło 412 ankiet, w tym 404 ankiety złożono w formie papierowej, 8 ankiet przesłano drogą elektroniczną. Pracę urzędników wodzisławskiego magistratu klienci oceniali w pięciopunktowej skali. Ogólny wynik badania jest dobry - średnia ocena w skali całego Urzędu Miasta wynosi 4,72.

Zgodnie z wynikami przeprowadzonych badań oceniani urzędnicy wykazywali się życzliwością i uprzejmością oraz zaangażowaniem, byli kompetentni i pomocni przy załatwianiu spraw a także udzielali wyczerpujących informacji.

 

- Wynik badania nas cieszy, bo wskazuje jednoznacznie, że nasi pracownicy starają jak najlepiej rozwiązywać sprawy klientów Urzędu Miasta – mówi Barbara Chrobok, rzecznik prasowy miasta. - Wynik pokazuje także, że obiegowa, stereotypowa negatywna opinia o urzędniku i jego pracy to mit. Klienci, którzy skorzystali z naszych usług ewidentnie są zdania, że zostali poważnie i z życzliwością potraktowani – dodaje.

 

Największe zróżnicowanie opinii wśród ankietowanych wykazało pytanie dotyczące informacji zamieszczonych na stronach internetowych Urzędu Miasta. Przeważały opinie pozytywne, ale aż 77 biorących w badaniu osób nie miało na ten temat zdania. - Dzięki przeprowadzeniu ankiety wiemy, co powinniśmy poprawić i na co zwrócić większą uwagę – mówi Barbara Chrobok. - Wnioski płynące z badania na pewno nie zostaną zbagatelizowane – dodaje.

 

Mieszkańcy wskazali też konieczność zmian takich jak: poprawa warunków lokalowych, w szczególności dostosowanie budynków dla osób niepełnosprawnych oraz klientów z wózkiem dziecięcym, właściwe oznakowanie kasy, umożliwienie zaparkowania samochodu podczas wizyty w urzędzie i stworzenie możliwości załatwienia większości spraw w jednym miejscu.

 

Wskazali też na potrzebę zatrudnienia dodatkowych pracowników w celu sprawnej obsługi klienta oraz wzmożenia pieszych patroli Straży Miejskiej, szczególnie w obrębie parków na terenie miasta.

 

Zdecydowana większość osób, które wypełniło ankietę mieści się w przedziale wiekowym 18-40 lat.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (2):
  • ~MisBialy 2013-06-29
    18:38:26

    1 0

    Nareszcie idzie ku lepszemu, nareszcie urzednik zaczyna rozumiec ze on ma sluzyc mieszkancom, nie odwrotnie!
    Za czasow PRL -u urzednikowi wmawiano ze to jest panem i sedzia sutuacji . Czasy sie jednak zmienily, urzednik zadnej laski dzis nie robi ze dobrze pracuje i obsluguje uprzejmie klijenta , to dzieki klijentowi ma on prace. To sa przeciez proste sprawy!

  • ~ 2013-06-30
    21:06:41

    1 0

    hahaha już widzę jak UM udostępnia parking dla ogółu mieszkańców. bardzo mnie ciekawi kiedy w urzędzie i jednostkach podległych urzędnicy czy pracownicy jednostek miejskich skończą zadawać durne pytania typu kim pan jest, kogo pan reprezentuje, dlaczego chce pan to wiedzieć. dopóki to się nie zmieni to w urzędzie nie będzie lepiej :-)

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuWodzislaw.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy jesteś szczęśliwy w Wodzisławiu Śląskim i powiecie?




Oddanych głosów: 1120