Zgodnie z wynikami przeprowadzonych badań oceniani urzędnicy wykazywali się życzliwością i uprzejmością oraz zaangażowaniem, byli kompetentni i pomocni przy załatwianiu spraw a także udzielali wyczerpujących informacji.
- Wynik badania nas cieszy, bo wskazuje jednoznacznie, że nasi pracownicy starają jak najlepiej rozwiązywać sprawy klientów Urzędu Miasta – mówi Barbara Chrobok, rzecznik prasowy miasta. - Wynik pokazuje także, że obiegowa, stereotypowa negatywna opinia o urzędniku i jego pracy to mit. Klienci, którzy skorzystali z naszych usług ewidentnie są zdania, że zostali poważnie i z życzliwością potraktowani – dodaje.
Największe zróżnicowanie opinii wśród ankietowanych wykazało pytanie dotyczące informacji zamieszczonych na stronach internetowych Urzędu Miasta. Przeważały opinie pozytywne, ale aż 77 biorących w badaniu osób nie miało na ten temat zdania. - Dzięki przeprowadzeniu ankiety wiemy, co powinniśmy poprawić i na co zwrócić większą uwagę – mówi Barbara Chrobok. - Wnioski płynące z badania na pewno nie zostaną zbagatelizowane – dodaje.
Mieszkańcy wskazali też konieczność zmian takich jak: poprawa warunków lokalowych, w szczególności dostosowanie budynków dla osób niepełnosprawnych oraz klientów z wózkiem dziecięcym, właściwe oznakowanie kasy, umożliwienie zaparkowania samochodu podczas wizyty w urzędzie i stworzenie możliwości załatwienia większości spraw w jednym miejscu.
Wskazali też na potrzebę zatrudnienia dodatkowych pracowników w celu sprawnej obsługi klienta oraz wzmożenia pieszych patroli Straży Miejskiej, szczególnie w obrębie parków na terenie miasta.
Zdecydowana większość osób, które wypełniło ankietę mieści się w przedziale wiekowym 18-40 lat.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Śmiertelny wypadek na Czarnieckiego. Zginął motocyklista
53767Policja wyjaśnia okoliczności śmiertelnego wypadku. Są wstępne ustalenia
13732I sesja RM nowej kadencji: ślubowali radni oraz prezydent. Jest nowy przewodniczący RM
5909Wypadł z drogi i zawisł na barierkach. Miał 3 promile...
5088Jacek Filas nowym komendantem wodzisławskiej PSP [FOTO]
4760Mamy cząstkowe wyniki! Kto wygrywa w Wodzisławiu Śląskim?
+94 / -53Oficjalnie: Mieczysław Kieca wygrywa wybory w Wodzisławiu Śląskim
+63 / -42Wypadł z drogi i zawisł na barierkach. Miał 3 promile...
+20 / -0Policja wyjaśnia okoliczności śmiertelnego wypadku. Są wstępne ustalenia
+23 / -4Reanimacja pasażera w Rydułtowach. Policja przekazała szczegóły
+17 / -2Znamy kandydatów do Parlamentu Europejskiego. Kto startuje z naszego okręgu?
1Rydułtowy: potrącenie dziecka na strefie gospodarczej
1Niebezpiecznie na "Trzech Wzgórzach". 11-latek doprowadził do zderzenia
1IMGW: czeka nas noc z przymrozkami?
0W powiecie po sesjach. Ślubowali burmistrzowie, wójtowie i radni
0Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~MisBialy 2013-06-29
18:38:26
Nareszcie idzie ku lepszemu, nareszcie urzednik zaczyna rozumiec ze on ma sluzyc mieszkancom, nie odwrotnie!
Za czasow PRL -u urzednikowi wmawiano ze to jest panem i sedzia sutuacji . Czasy sie jednak zmienily, urzednik zadnej laski dzis nie robi ze dobrze pracuje i obsluguje uprzejmie klijenta , to dzieki klijentowi ma on prace. To sa przeciez proste sprawy!
~ 2013-06-30
21:06:41
hahaha już widzę jak UM udostępnia parking dla ogółu mieszkańców. bardzo mnie ciekawi kiedy w urzędzie i jednostkach podległych urzędnicy czy pracownicy jednostek miejskich skończą zadawać durne pytania typu kim pan jest, kogo pan reprezentuje, dlaczego chce pan to wiedzieć. dopóki to się nie zmieni to w urzędzie nie będzie lepiej :-)