Organizator wysłał zaproszenia do prawie 100 przedsiębiorstw. Jak widać, bez odzewu. Na spotkanie przyszli też przedstawiciele władz miasta, deklarując chęć współpracy.
- Pozostajemy w stałym kontakcie z Izbą Gospodarczą i jesteśmy otwarci na rozmowy o możliwościach wspólnych działań - mówi Marcin Sieniawski, z Biura Strategii i Promocji.
Główne założenia akcji mającej zrzeszać wodzisławskich kupców to atrakcyjne rabaty, wydłużone godziny handlu i codzienne promocje. Te założenia w ramach Wodzisław Śląski - tu kupuj, mają przyczynić się do ożywienia gospodarczego w mieście i zachęcenia mieszkańców do patriotyzmu gospodarczego.
- Sądziliśmy, że nikt do nas nie przyjeżdża, a jednak pod Galerią Karuzela 260 miejsc parkingowych jest zajętych od rana do wieczora 7 dni w tygodniu. Potencjalni klienci są na miejscu - zauważa Krzysztof Dybiec.
>>Czy Galeria Karuzela przystąpi do akcji Wodzisław - tu kupuj?
Jednym z nowych pomysłów w ramach Tu Kupuj jest wspólna gazetka reklamowa. Pomysł zakłada współpracę z Gazetą Wodzisławską, która prawie trzykrotnie zwiększyła nakład i będzie dystrubuowana do domostw w Wodzisławiu (więcej tutaj). Co z tego wyniknie - uzależnione jest przede wszystkim od chęci przedsiębiorców.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuWodzislaw.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~kiax 2014-01-16
14:36:44
Jakoś mnie to nie dziwi :P
~phuwimax1 2014-01-18
05:22:19
Dlaczego zaproszenia rozesłano tylko do 100 przedsiębiorstw,chociaż jest ich o wiele więcej ? Jakiś czas temu powstał projekt "Tu kupuj " wdrożono go w życie i co dalej ? Promocja tego projektu była tak marna że dziwię się że tak długo przetrwał. A może by dotrzeć do każdego przedsiębiorcy naszego regionu i każdego mieszkańca ? Pomysł z gazetką mógł by okazać się strzałem w dziesiątkę,pod warunkiem że gazetka docierała by przynajmniej do co drugiego mieszkańca regionu i w gazetce były by jasno opisane zasady promocji oraz produkty i usługi na które mieszkaniec Wodzisławia mógł by liczyć w obniżonej cenie.Coś na wzór gazetki hipermarketu " Macro ",produkt cena brutto i cena netto . Mogło by to przyciągnąć nie tylko mieszkańców Wodzisławia. Tym czasem rzucono projekt "Tu kupuj " na samopas i liczono na to że mieszkańcy odnajdą tę garstkę bilbordów ,które nie miały w sobie żadnego magnetyzmu . Proponuję zasięgnąć rady profesjonalnej firmy marketingowej .
~odrok 2014-01-18
20:09:31
Z jednej strony Izba krytykuje przedsiębiorców, którzy nie potrafią zareklamować się swoim potencjalnym odbiorcom i biadolą na mieszkańców, a z drugiej strony sama nie potrafi dotrzeć do swoich "klientów" i zwala winę na nich...
~fandango 2014-01-19
12:33:52
1. Znaczna część handlu w dzisiejszych czasach przeniosła się do internetu. W Wodzisławiu są 3 paczkomaty, a kurierzy z firm przesyłkowych w dzisiejszych czasach dojeżdżają wszędzie. 2. Jak ktoś chce coś kupić co nie ma dziś problemu pojechać do Rybnika, Gliwic, czy Ostrawy. 3. W powiecie wodzisławskim są najniższe zarobki spośród okolicznych miast. Dlatego Izba Gospodarcza zamiast skupiać się na tym jak zachęcić ludzi żeby kupowali w Wodzisławiu, niech naciska na Prezydenta i Starostę żeby rozwijali infrastrukturę - robili drogi i kanalizację, dbali o wysoki poziom w szkołach, komunikację miejską, zrobili szkołę zawodową tak jak w Rybniku, żeby był dobry szpital i opieka zdrowotna. I wtedy to zacznie się powoli kręcić.