zamknij

Promocja

12. broszura poświęcona jest przydrożnym kapliczkom znajdującym się na terenie powiatu wodzisławskiego
0

Starostwo wydało kolejną broszurkę. Tym razem o kapliczkach

Na 20 października zaplanowano promocję broszurki z cyklu „Zabytki Powiatu Wodzisławskiego” oraz otwarcie wystawy pokonkursowej pt. „Wolontariat okiem mieszkańca powiatu”.

2011-10-17 00:00 Autor: Redakcja
Podsumowano projekt ''Inwestycyjna Unia Gmin – Strefa Biznes 5''
3

Czy Inwestycyjna Unia Gmin zdała egzamin?

Wodzisław Śląski, Godów, Gorzyce, Pszów i Rydułtowy to gminy uczestniczące w projekcie "Inwestycyjna Unia Gmin – Strefa Biznes 5". W ramach tego przedsięwzięcia gminy wspólnie prowadziły akcję promocyjną swoich terenów inwestycyjnych. Konferencja kończąca projekt była okazją do podsumowania przeprowadzonych działań promocyjnych i ich efektów.

2011-09-29 00:00 Autor: Redakcja
 „Mszana – Gmina z sercem jak dzwon” - to nowe hasło promocyjne
2

Gmina Mszana ma swoje logo

Logotyp został przyjęty na ostatniej sesji Rady Gminy. „Mszana – Gmina z sercem jak dzwon” - to nowe hasło promocyjne.

2011-09-28 00:00 Autor: Redakcja
Projekt Lip Dub otrzymał nagrodę specjalną w prestiżowym konkursie Złote Formaty
1

Wodzisław: Lip Dub nagrodzony w prestiżowych Złotych Formatach

Projekt Lip Dub otrzymał nagrodę specjalną w prestiżowym konkursie Złote Formaty.

2011-09-23 00:00 Autor: igra
Rysunek techniczny nowego zegara
0

Rydułtowy: tu czas odmierza nowy zegar

O tym, jak ważny jest każdy detal dla wizerunku miasta przekonały się władze Rydułtów.

2010-12-11 00:00 Autor: redakcja ; źródło materiały prasowe
Hałda w Rydułtowach symbolem regionu?
4

Rydułtowy: fenomen Szarloty

Lata mijają a ona stoi, rośnie i pięknieje. Hałda, która nieoczekiwanie staje się dumą mieszkańców Rydułtów. Ma 120, a może nawet 134 metry. Jest ciut niższa od piramidy Cheopsa. Kochają ją pisarze i filmowcy.

2010-11-20 00:00 Autor: ig
Wodzislaw promował swoje tereny między innymi na targach w Monachium.
1

Wodzisław promuje tereny prywatne

Wodzisław Śląski stawia na promocję terenów prywatnych. Zdaniem włodarzy zwiększa to prawdopodobieństwo pozyskania strategicznego inwestora, a tych w mieście jest jak na lekarstwo.

2010-10-28 00:00 Autor: Izabela Grela