Dynamiczny rozwój nowoczesnych technologii oraz postępująca cyfryzacja umożliwia klientom w coraz większej skali na korzystanie z wielu usług w formie zdalnej. To sprawia, że coraz większy odsetek klientów z usług, w tym z bankowości z takiej właśnie ścieżki korzysta. Na przykład klienci PKO Banku Polskiego szereg operacji związanych z codziennymi operacjami finansowymi mogą wykonywać zdalnie korzystając z aplikacji mobilnej IKO lub serwisu internetowego iPKO. Niezależnie od intensywnego rozwoju różnych kanałów dystrybucji, szczególnie mobilnych, wizyta klienta w placówce bywa czasem nieunikniona. Klienci wybierają wizytę w placówce i bezpośredni kontakt z doradcą, gdy potrzebują porady lub edukacji w określonym temacie, w tym również jak korzystać z usług bankowych z wykorzystaniem nowych technologii – w takim przypadku dostępność placówek jest ważna dla obu stron.
Wpisując się w oczekiwania klientów w zakresie możliwości swobodnego wyboru sposobu i miejsca korzystania z usług bankowych, na mapie Wodzisławia Śląskiego od września br. pojawi się nowa placówka bankowa – Agencja PKO Banku Polskiego. Nowo uruchomiona agencja zlokalizowana będzie w nowoczesnej Galerii, przy jednym z głównych szlaków komunikacyjnych miasta, przy ul. Jastrzębskiej 76.
Placówka jest funkcjonalna i pozbawiona barier architektonicznych - w pełni dostosowana dla osób z dysfunkcjami ruchowymi. Aranżacja wnętrza odpowiada nowoczesnym standardom bankowości, umożliwia komfortową obsługę przy trzech stanowiskach oraz indywidualne podejście do potrzeb i oczekiwań klientów.
W nowej placówce dostępna będzie szeroka oferta PKO Banku Polskiego. Klienci będą mogli zakładać konta osobiste i firmowe, deponować środki na lokatach, opłacać rachunki, a także uzyskać kredyt gotówkowy, kartę kredytową czy wykupić ubezpieczenie. Pracownicy udzielą wsparcia w kwestiach założenia profilu zaufanego, IKP(internetowego konta pacjenta), czy przy złożeniu wniosku „500+”.
- W naszej placówce będziemy edukować naszych klientów w zakresie udostępnianych produktów i narzędzi samoobsługi transakcyjnej, będziemy doradzać i pomagać zaistnieć w bankowym świecie cyfrowym. Jestem przekonana, że dzięki stałemu poszerzaniu oferty banku, jak i ich dostępności, korzystanie z naszych usług będzie satysfakcjonujące - mówi Agnieszka Myśliwiec, właścicielka placówki PKO Banku Polskiego w Wodzisławiu Śląskim.
Placówka będzie świadczyć usługi bankowe od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.00.
Agencja PKO Banku Polskiego
ul. Jastrzębska 76
44-300 Wodzisław Śląski
Tel: (32) 440 76 07
Kom : 737 265 030
e-mail: ifx3@agencja.pkobp.pl
Rydułtowy: potrącenie dziecka na strefie gospodarczej
6742Radlin: będzie głośno. JSW ostrzega
6623I sesja RM nowej kadencji: ślubowali radni oraz prezydent. Jest nowy przewodniczący RM
6492Radlin: dachowanie na ul. Cmentarnej. 74-latek trafił do szpitala
5803I sesja Rady Powiatu za nami. Leszek Bizoń nadal Starostą Wodzisławskim
4266Mamy cząstkowe wyniki! Kto wygrywa w Wodzisławiu Śląskim?
+94 / -53Oficjalnie: Mieczysław Kieca wygrywa wybory w Wodzisławiu Śląskim
+63 / -42Wypadł z drogi i zawisł na barierkach. Miał 3 promile...
+20 / -0Policja wyjaśnia okoliczności śmiertelnego wypadku. Są wstępne ustalenia
+23 / -4Reanimacja pasażera w Rydułtowach. Policja przekazała szczegóły
+17 / -2Kolizja na ul. Grodzisko. Kierujący BMW jechał za szybko
1ZUS skontrolował zwolnienia lekarskie. W Śląskiem wstrzymano świadczenia na kwotę 1,7 mln złotych
1Znamy kandydatów do Parlamentu Europejskiego. Kto startuje z naszego okręgu?
1Rydułtowy: potrącenie dziecka na strefie gospodarczej
1Niebezpiecznie na "Trzech Wzgórzach". 11-latek doprowadził do zderzenia
1Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuWodzislaw.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert